Hej på er
Ville bara presentera mig.
Jag är inte ny på iFokus, men ny på ÖN. Har ägnat ett dygn till att lurka, men ville i ärlighetens namn visa vem som smyger i buskarna.
Jag är kanske eventuellt liiite medial..*S* Inte så att jag "ser" andar, men jag vet saker utan att veta hur jag fått infot. Kanske "bra uppkoppling"? Det är ingen/t som talar till mig, utan- detta låter urfånigt- tungan säger saker som visar sig förutsäga framtiden. Inte så att jag talar i tungor eller fungerar som sovande medium- nej, jag har låtsats spå en tjej en gång, för att trösta henne.. och allt stämde sen."Resa över stort vatten"- hon flyttade till Canada bl.a
En annan tjej ville jag också trösta och även där slog "spådomen" in. (Jag sa att hn skulle vara gravid inom 6 månader.. och det var hon. Då hade hon o hennes man fått ett otal missfall och insemineringsförsök som misslyckats under fyra år)
Har jag kanske föraningar.. eller påverkar jag deras psyke? Jag har ingen aning, och vill utan att förhäva mig tassa in lite försiktigt på dessa okända marker och se vad som händer.
När en spåman ville spå mig, drog jag tre essdirekt, vilket fick honom att lägga ner leken och säga att det aldrig hänt förut. Men om det hade nån betydelse vete tusan?
Sambon ser skuggor hemma,, men jag ser ingenting. Kanske tur det för jag skulle troligen bli rädd*S*
Annars är jag barnlös sambo, med en älskad parakit, arbetar med att vägleda människor där jag också säger saker, som jag inte borde veta. Bra på att läsa kroppsspråk kanske?Går med slagruta o pendel och fuskar hemma med healing och balansering på sambon (fast det var ett tag sen)
Jaja, jag kommer att fråga dumt.. få se om jag får dumma svar..*S* Äsch, jag är alldeles vanlig, men nyfiken..

Välkommen hit! Här kommer du säkert trivas lika bra som jag
Varmt välkommen till ÖN :-)

Välkommen hit tll ön:

Välkommen hit
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Välkommen!
Välkommen! 

Välkommen hit
Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar!
Välkommen
Den som frågar kan förefalla dum, men den som inte frågar den förblir dum.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Välkommen!
Hej. Välkommen hit. En trevligt ställe tycker jag. Hoppas du kommer att trivas lika bra som jag göt. Passar på att önska dig en fin och glad påsk.
Var rädda om varandra

Välkommen till oss här på ÖN!
Jag kan nästan garantera många glada skratt, mycket lärdom och många nya vänner!
Kram Åsa Medarbetare ÖN
Hej! Välkommen hit till ÖN!:-)
Välkommen!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Välkommen!
Välkommen och hoppas att du kommer att trivas här!
Welcome, to this island….
Ja! Hej på dig.Å välkomen skall du vara..O här är det nog ingen som tassar ( skämt ) 
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tjenamoss å välkommen i gänget!!
Hoppas du skall trivas lika bra här som jag gör. Å få chansen att få träffa ny härliga å likasinnade människor!
Lycka till
Väkommen å kram
SpiritEye

Välkommen!

Tackar!!

Välkommen hit!
Välkommen säger jag med!