God morgon 19:e mars
God morgon, denna strålande dag.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon.
Här i Nybro ligger det liiite snö kvar…
Hur är det hos er andra?
Ha en bra dag.
MVH Mia
Det finns lite på norrsidor och en och annan fläck där det är skuggigt. Det liknar närmast en blandning av snö och krossad is.
Temperaturen är strax under 0. Detta gäller Lund.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Gomorron.
Lite snö kvar på marken och termometern visar på -6 grader *brrr*
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Godmorgon!

godmorgon härifrån oxå..backen är vit..så det blir att skrapa bilrutor idag

Goder Morgon!!
god morgon

God morgon, i sthlm sopa man av bilen det lilla å hoppas på att man slapp skrapa rutorna, men skrapa fick man.
SEV 
Godmorgon, isigt men strålande sol så det blir nog en bra dag 

Vaknade av en solstråle så stark att jag trodde det var en lampa. 
Godmorgon.
Mooorning…minus , snö å sol :-)
Godmorgon i stugorna! Här blev det lite sovmorgon i dag, var inte helt lätt att somna efter gårdagens seans… kan säga så mycket som att pappa kom på besök i alla fall…
Ja just ja… Östersund bjuder på en vit stad och blå himmel… vilket nog innebär att stan är mindre vit efter att solen fått göra sitt.
Godmorgon! Här är det ett litet tunnt snötäcke på marken ett par minusgrader också. Jag önskar er ALLA en fin dag.
God morgon, här är det runt 0 men har varit kallt inatt. Lite sol men ingen snö,tack o lov den försvann igår.
Ha en riktigt bra dag allesammen.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Lite pudersnö, kallt och strålande solsken alltså en mycket god morgon
Godmorgon här ligger snön kvar överallt utom på vägarna,vitt och vackert men tyvärr ingen sol. Önskar er en toppen dag! 
God förmiddag.

God förmiddag! dag har jag sovit länge, blev sent igår :) Först Östersund, sen nattkaffe hemma hos Junetta.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God förmiddag har tagit det lugnt idag, lite kallt men snön smälter. Det känns kyligt ute. Var ute med katterna en stund, c:a 5 minuter sedan ville dom in. Skall till doktorn och kolla trycket igen. Hoppas det blir bättre denna gång.