Missfall
Jag har precis fått ett missfall och ska iväg till doktorn. Känns så himla tråkigt och ledsamt.. Jag hade ju börjat tänka på namn och förberett mig på att få ett barn till. Själen kanske ångrade sig, eller också är det inte meningen att vi ska få fler barn. Jag börjar fundera på vad meningen är när sånt här händer, men ibland måste man bara acceptera läget och gå vidare. Tråkigt är det iaf, känns tomt.

Tack!

*Kramar om*
Jobbigt för dig, skickar tröstande kramar

Skickar varma kramar till dig!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag skickar också varma kramar.

Tack alla! Det värmer.
En varm kram och en tanke till er idag….
en varm kram till dig vet hur det känns….
Kramar till dig!
Och om det är någon tröst har jag själv faktiskt haft 3 missfall och jag har ändå Fem barn nu
Med det vill jag säga att även om du får ett missfall så se det inte som att det inte är meningen att du ska få barn - se det i stället som att det var något som inte stämde med detta foster- och att den banar vägen för de kommande barnen - alltså en kärlekshandling!
Själv fick jag missfall med första graviditeten - sen komm nr 1 av barnen, sen kom två barn till i rask takt! sen bytte jag Karl och det blev ett nytt missfall, sen kom nr4, sen byte jag karl i gen- och den sista vill jag hoppas!(hua! det här rör sig om många år emellan - låter inte så bra när man skriver det så här
) ett nytt missfall presis innan sista barnet (så jag var i prinsip gravid i 10 månader).
Vad jag förstår (i alla fall av mig själv) så verkar det som att kroppen måste vänja sig vid karlarnas kromosomer(spärimer) och i bland stöter kroppen ut foster för att man inte synkats eller vant sig vid varandras….. nån ting!
Kanske inte hjälper dig just nu i din sorg men - något att kanske kunna se som en förklaring till varför det händer!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Nej men oj så tråkigt, ta väl hand om dig och de dina… skickar många varma tankar!!!

Oj så ledsamt! Ta hand om dig!
*tänker på dig och kramar om*
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag vet hur det känns att få missfall.
Vill ge dig en kram oxå.
Kram från mig också

Sänder kramar. Vet att det kan kännas svårt

…Sänder tankar och kramar…
@>->->--

Kram från mig också.

Skickar tröstkramar.

Ljus och kramar fran mig.

Varm Kram till dig!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
En stor varm kram till dig!

Kram // Åsa
oj…varma kramar….

Stooor kram från mig!!!

Skickar varma kramar till dej!
Vet av egna erfarenheter vad du går igenom…. men efter regn kommer solsken…
Kommer varma kramar härifrån med, vet hur du har det, fick oxå ett missfall i 7:e månaden, det var jättejobbigt, men livet går vidare, som sagt var….sköt om dig vännen…
Skickar varma kramar till dig och förstår hur det känns! Ta hand om dig! /Erika

Kram på dig!
Skickar en stor kram till dig Har själv gått igenom så jag vet hur det känns det var många år sen men det känns fortfarande i hjärtat ibland Stora kramar

Kram!
Stor varm kram till dig

En stor varm Bamse Kram till dig!!
Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com
Varma kramar från mig med..

Många varma kramar till dig!!
Varma kramar och tankar från mig till dig!
Varm kram!!!!
Vad tråkigt, jag känner verkligen med dig! Visst tänker man mycket på vad meningen är med det som sker, när man råkar ut för sådant här. Jag miste ett barn i femte månaden, det var otroligt tungt och kan vara ännu trots att det gått sju år. Det var vårt första barn, en son, som dog. Men sedan kom det två friska barn som låter oss veta att vi lever, så ge inte upp om er önskan är att försöka få fler barn! *kramar om*

Tack alla för ert stöd! Just nu är det tungt, men jag vet att det kommer ordna sig. Jag har två underbara barn som jag kramar om väldigt ofta nu! De tror nog jag har blivit knäpp. Man tar så mycket för givet.. Tänker på de som inte har några barn och får missfall efter missfall.. hur orkar de??
har en dotter men har haft 7 mf efter henne… kan ju säga att det är tungt men det blir bättre även om det är tungt… kramar till dig