Östersund
Medial demonstration (Storseans) Iogt-Nto-lokalen Odensala
Kl. 19.00-21.30.
För bokning av biljetter: Marie, tel.tid vardagar 10-11 och 18-19.
070-3048282 eller boka på hemsidan.
www.elisabethmedium.se src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Det finns nu endast ett fåtal platser kvar till Östersund.
Elisabeth

Blir lite sentimental. Har tillbringat många roliga timmar i just den lokalen med drejning, musik, teater mm. (Om det nu är samma lokal, villan var i rätt dåligt skick) En gammal villa presis vid infarten till Östra Odensala?
Har inte varit där på nästan 25 år..
Sorry lite OT! Lycka till med Storseansen!!

Elisabeth! Vet du om det finns biljetter kvar? Jag har en vän som befinner sig i trakten och som kanske är intresserad av att gå.
Kram

#4 Det är snart fullbokat, finns bara 5 platser kvar.
Kram
Elisabeth

#4 Morsan, jag fick precis besked om att det är fullbokat men jag har reserverat en extraplats till din vän, så hör av dig snarast möjligt om vi ska boka in den.
Elisabeth
Snart dags igen, men du kanske kommer att skapa en ny tåt om det… isåfall får du ta bort det här inlägget Elisabeth.
Jag skulle bara vilja veta om någon härifrån kommer den 18:e, vore kul att träffas i anslutning till seansen isåfall…

Den 18/3 är nu nästan fullbokat.
Elisabeth

Hälsa hela Östersund så gott. Har ju bott i Dvärsätt några år och varit mycket i denna vackra stad, Östersund. En bit av mitt hjärta är fortfarande kvar däruppe.
Får man vara berusad i Iogt-Nto:s lokaler?
Man tycker ju att någon av alla dessa som bokat borde kunna hänga här i alla fall. Men alla vill ju inte ge sig till känna heller… Vore hur som helst kul…
Hej Nancy!
Jag ska inte åka på storseansen i Ösund men jag träffar dig gärna nåt ändå?
Jag bor ju inte så långt där ifrån, 8mil norrut
Kram Karin
Det skulle vara jättekul junetta, för du lär väl åka in till stan nån gång kan jag tro… all shopping lär väl inte gå att göra i Strömsund precis *fniss*
Skicka gärna ett PM om du är i faggorna…
Absolut!
En vecka kvar till Elisabeths seans… ingen härifrån som ska dit`?
Om ca två veckor är Terry Evans här, dit ska jag också. Såg att det var slutsålt redan, till nästan fyra hundra personer….
Om någon vill träffas innan eller efter så skicka gärna ett PM, vore kul även om det bara blir någon minuts surrande på stående fot 

400 personer! Ujjj…måste vara en stor lokal! Men det är kanske inte lika många på alla storseanser och Terry är väl en av dom mest kända i Sverige.
Hade gärna kommit Nancy men det är för låååångt. En annan gång kanske :).
Det ser jag fram emot tommytoe 

Tommy…jag bor inte så långt från dig…trumma ihop ett par till så åker vi tillsammans!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Jaaaaaaaaaa………. alla pojkarna till mig!!!!
Ja, ja.. Elisabeth också då… *fniss*
Ewa Olsson eller vad hon hette som en del pratar om skulle vist ha seans imorgon i ljungby, man kanske skulle ta sig en sväng dit är ju trots allt bara tre mil…

#20 när då?? jag ska ändå kör de tre milen i morron..:*S*
"Tisdagen den 11 mars kl,19.00 ljungby. för info ring Ulf på 0703-481985 OBS ÄNDRAT DATUM", så antar att det är imorgon då det är 11 som står och inget annat datum, men man får nog ringa så man är på den säkra sidan:)

#22 ska vi ses där då? hade ju varit jäkligt kul…
Jag skall kolla upp imorn så allt är grönt här först, men som sagt hadde varit kul! …men det återstår imorgon och se:)

# 17,18 Ja, att samåka blir ju billigare men som sagt en annan gång tror jag..lite kort tid nu men nog vore det roligt att åka på en seans tillsammans :). Närmast för min del blir ändå den 5 april i Kristianstad o det är bara 60 km. Sen får jag se efter det, men jag åker gärna på fler om jag får ett positivt intryck :)
23#, Har pratat med han Ulf som hade hand om bokningar och seansen ikväll var inställd.
I kväll är det dags då! Hur är det Elisabeth, är det fullbokat eller kan man ta med sig någon fler om behov skulle uppstå?

#27 Japp, ikväll är det dags :) Det är fullbokat men vi får plats med några fler stolar i lokalen så du kan ta med dig fler om du vill det.
Elisabeth
Härligt! Eventuellt kanske det blir en eller två… men samtidigt har min dotter börjat tveka… så vi får se… Jag är i alla fall full av förväntan… eller nyfikenhet kanske…