God Morgon.
Här har något groteskt inträffat, det snöade i gårkväll och nu har vi både snö och isbark.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon, ska snart ut och skrapa rutorna och det ser ut att sitta fast ordentligt….

Ja här i Sthlm är det snö åxå, klibbig, sådan där elavbrott-snö, tung snö, men turligy npg inte så värst mycke, man kan se backen här å där.
SEV

Godmorgon =))

God Morgon…..ja ok…men ute är den inget god….ca 15 cm snö…
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
God morgon på er.

God morgon! :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

15 CM, fram me skidorna bara.
SEV 
Godmorgon på er alla! Östersund är nu en vit stad igen, men det är väl mindre konstigt här än hos somliga andra… Påsken närmar sig ju, och här sägs det att det alltid är skoterföre till påsk… men det känns kanske som om dom inte menade på stadens gator 
Ingenting kan störa min dag i dag i alla fall, för i kväll ska jag på storseans med Elisabeth *jippi*
Morning…Snö här med :-) Ska strax åka med bussen till Uppsala..ska till doktorn ..urk….Ha en nice dag….Nu KAFFE!!!!
God morgon!:-)
Gomorron
Hoppas ni alla får en bra dag.
Själv sitter jag o väntar på att djursjukhuset ska ringa upp då min hamster troligen fått en hjärnblödning så jag lär låta han få somna in och få vandra vidare. Frustrerande när man måste vänta 25 minuter på att de ska ringa upp. Man vill inte se honom lida. :(
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!
God morgon! Jag ska försöka hitta ett sätt att komma i harmoni och vara kvar där… Jag vill må så bra som möjligt och försöker tänka positivt.
snö jag med där jag bor, som börjar likna slask..
Äntligen kan jag säga godmorgon-Solen strålar på en ljusblå himmel här hos mig och vattnet glittrar lite "lockande"

Godmorgon!
# 9 Så roligt, hoppas du får en trevlig kväll!
Godmorgon!
Sov till 9.00 idag! Det behövde jag! Ser fortfarande lite suddigt!

God Morgon här har det också kommit snö, nu håller solen på att bryta igenom.

god förmiddag
jo britt-marie..vilken fin påskgrupp du har
God förmiddag! Här är kallt och lite snö/frost på backen.Fick en ljuvlig skogsrunda med hunden.Ha nu alla en bra dag.
M
God förmiddag. Här snöar det fortfarande. Skall ta det lugnt idag. Skall kolla blodtrycket igen imorgon. Nu måste det nästan ha gått ner. Senast hade jag 160/ 120 lite väl högt tror jag. Men det fixar väl sig tror jag.