Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 568 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 17/3

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Idag var det ännu en dag att bli glad när jag öppnade brevlådan. Ett vykort med "snygga" killar från Indien och ett paket med 2 olika rökelser från Indien :)

Tusen tack och kramar Clary!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

signemo
0

Idag är jag tacksam och glad för änkan till min man´s nyligen avlidne släkting hörde av sig. Han valde att själv ta sitt liv. Att hon valde att prata med mig känns fint.  Jag ringde henne strax efter det hänt, men då orkade hon inte ta telefonen. Vi träffades förståss på begravningen.

Var rädda om varandra

[Chakra]
0

Jag blev så glad idag när jag fick vara med och lyssna när en äldre dement man sjöng sånger av Harry Brandelius.Med klar och ren stämma, och stamp i golvet med foten.Och jag sjöng allt lite jag med!Glad

Manni
0

I kväll är jag tacksam för att jag lever! Jag höll nämligen på att köra av vägen när jag körde hem från jobbet idag, kom in i ett spår och krängde sen över vägen två gånger innan jag fick bilen rätt igen. Tio sekunder senare fick jag möte… Så jag tackar änglavakten som var med mig!

Ina123
0

#4 Ohh nu rös jag Manni, ja du hade verkligen änglavakt.  Kram

xinluo
0

Jag är glad för att jag får ännu en dag ledigt på påsklovet så nu kan mina små få ledigt hela påsklovet Glad

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

NancyAlke
0

Jag fick ett löfte från fotografen i dag att jag skulle få ett proffesionellt foto att använda som avatar…  får väl se om det blir ett som kan matcha orginalet… undrar om det är möjligt? Flört  Borde väl i alla fall bli bättre än det som jag har nu… kanske till och med blir några ögon med den här gången *fniss*

TantAlma
0

Jag är så glad att ha fått en eftermiddag med min familj och vi har haft trevligt ihop. Nu ska jag stänga ner och sova….

Zariah
0

Nåt som gjorde mig glad idag var när jag pratade med min kusin som ensam adopterat barn och blivit mamma. Hon och barnet har varit hemma i en vecka nu. Hon berättade om hur det varit på resan och hur det är när de två landat hemma.:-)