Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 651 ggr
Elisabeth-J
0

Tv-tips

Hide and seek. Tv3 kl. 21.00

Amerikansk thriller från 2005. En gastkramande thriller om en flicka som efter sin mammas död drar sig undan från omvärlden och skapar en ond låtsasvän. Hennes pappa, spelad av Robert De Niro, försöker desperat nå fram till sin dotter men märker sakta att det kanske inte rör sig om ett barns fantasier utan någonting långt mer skrämmande. Producerat år 2005. Regissör: Sidney J. Furie, John Polson, Skådespelare: Jennifer Tilly, Daryl Hannah, Vincent Gallo, Johanna Black, Sharon Bajer, Robert De Niro, Dakota Fanning, Famke Janssen, Elisabeth Shue, Amy Irving.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

mariaef
0

Ooooooh, jag har sett denHemlisSer den gärna igen*svälj*

Ayena_old
0

Satt just och undrade, men nu ska jag se den! Huvva!

Moonie
0

Sett den och den är klart sevärd…så den ska jag se igen =)

Eija
0

Oj! den måste jag se, har nog inte sett den förut…tackar för tipset….hoppas inte jag blir rädd, Hemlis är ju ensam hemma….

Elisabeth-J
0

Om ni blir rädda så får vi alla se till att hålla er i handen ikväll :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eija
0

Nu känns det bättre, skall tänka det när det blir läsktigt..Glad

Cristine
0

Jag får väl hålla min dotter i handen då, hon är kolugn vad som än händer!!Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

NancyAlke
0

Spelar nog in och kikar på den när det inte är behov av god nattsömn efteråt Flört

Zariah
0

Ska sätta på tv:n nu. Kom på det nu när det gått 5 minuter av filmen. *L*

Manni
0

Nej, det här var ingen film för mig… Jag blir skiträdd för såna här filmer och kan tänka på dem lääänge efteråt!

Bybo
0

Uh, Den var bra. Såg den med mina söner ( ajabaja mamman) En gång skrek jag till så att min ena sons hår nästan stod rakt ut av luftdraget…*S* Han fick nackspärr sa han….

Eija
0

Hutter….den var läbbig….höll tassen på lilleman, min fyrfoting…tur att han var tyst, för ibland kan han skälla till, för utanför brukar det gå rådjur, och en grävling. Bor ju alldeles vid skogen….Hade han skällt…jag då vet jag inte, vad som hade hänt…….Hemlis

NancyAlke
0

Ajdå! Spelade in den och ser att jag nog sparar den till någon av helgkvällarna… eller kanske långfredagen…. mitt på dagen Förvånad

wolfgirl82
0

Såg en 45 minuter. Sedan fick de bli sängen. Annars hade jag nog inte kunnat sova

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Zariah
0

Jag såg till ca 22.20 så jag missade tyvärr resten. Jag skulle upp 4.35 idag och var tvungen att krypa och sova för att orka med dagen. Man skulle ha så man kan spela in. Kanske ska önska mig det när jag fyller år snart. :-)

FinalHeaven
0

Den är faktiskt helt okej, tycker synd om flickan på slutet… Den är helt klart sevärd, har den på DVD :)