Nu var hon här igen!
Igår morse vaknade min man av att en liten späd röst ropade Mamma, mammma…Han satte sej upp o tänkte precis säga -Ängla kom hit istället. Men han hann inte så långt innan han insåg att ingen var där.
Jag låg kvar i sängen o sov vidare (är sjukskriven pga en operation) mina två äldre barn var bara hemma (mannen åkte till jobbet och tog den lilla till dagis) jag hör hur det smygs i köket mat tas fram o plockas bort hur nån smyger förbi mitt rum och stänger dörren till sitt eget. Då går jag upp och kollar, ser att kl är 7 och att det är ovanligt tyst inne, går in till pojken han sover, går då in till tjejjen, öppnar och HON SOVER!!!
Vem var det som ropade och vem fixar sin egen frukost??
Jag tror det är flickan som min lilla dotter sett och vi oxå, tror hon följde med oss i flytten.
Det har jag också varit med om i liknade bemärkelse. I mitt fall fick jag berättat för mig att det var en flicka som tyckt om våra energier och följt med oss hem. Det känndes som hon lekte titt ut ibland men hon försvann då hon insåg att någon faktiskt såg henne och vi prata om henne. 
Alma

jag tror att min lilla flicka Ängla hade en tvilling men att hon gick vidare, fick konstiga blödningar i början av grav som ingen kunnat förklara. Kan känna henne ta min hand ibland… Ibland vill jag hon ska stanna men ibland känns det som hon borde få gå vidare…
Nästa gång du känner att hon tar dig i handen, så försök att säga till henne att hon ska se sig omkring och fråga henne om hon kan se det vita ljuset, be henne gå till det men, säg också till henne att hon hemskt gärna får komma och hälsa på er när hon vill . På så sätt så får ni ha henne kvar i allafall…. bara en tanke i från mej……
Flickan är redan i Ljuset men tycker om att vara tillsammans med er ibland.
det är väldigt väldigt få andar som inte finns i ljuset!
Det är framförallt din dotter, som Du själv säger, som öppnat upp för flickan.
Hon vill inget illa alls men om hon känns obehaglig eller störande så be henne "tona ner" lite så att ni inte märker av henne så väl.
Det skulle mycket väl kunna vara en tvilling till Ängla eller någon annan gammal bekanting till henne.
Intressant förresten att Er dotter heter "Ängla", finns det någon anledning mer än att det är ett fantastiskt vackert namn?
I sammanhanget känns det faktiskt som om namnet har en stor betydelse. Har Ni även en "Sara" i er närhet eller har ni haft en Sara omkring er?
Idag hörde jag vad jag trodde var min dotter som ropa -Nej mamma! när jag städade hade avslappnings musik skiva igång. Så svara jag… När hon inte svara mig gick jag till slut till henne och då sa hon att hon inte hade ropat . 

Jag håller med Hellas om att flickan redan finns i Ljuset.
Som hellas skriver det är ytterst ovanligt man stöter på en vilsen själ och framförallt en vilsen själ är så fruktansvärt rädd frustrerad och har en sådan fruktansvärd ångest så den vågar inte förflytta sig från platsen dom befinner sig i.
Så ännu ovanligare att en vilsen själ skulle flytta med ngn till en annan plats.
Fundera i stället fins det ngt barn i släkten även på av lägset håll aom avlidit elelr ngn i din närmaste omgivning som har ett barn som avlidit för misstänker den har ngn koppling till er.
Sedan behöver ni inte känna av detta barn om ni inte vill. Det är ni själva som bestämmer om ni vill känna av ande världen eller inte genon att ni är öppna eller stängda.
Är man stängd så känner man inte av andevärlden.
Så ni själva som bestämmer om ni vill ha kontakt eller inte.
Lasse
#2 intresant - jag har själv samma känsla och upplevelse som du, med mitt sista barn - så vist tror jag att det kan vara så!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Oj vad många svar! Ängla heter faktiskt Saga i andra namn, tänkte när vi döpte henne att hon är en riktig Ängel Saga.
Jag tror det är hennes tvilling, men det kan var två andra barn oxå men känslan säger mej att det är min dotter. Jag hoppas hon är trygg där hon är och att hon vill hälsa på hos oss!
Hennes namn kom till oss helt plötsligt, när vi hörde det var det som bestämmt, det fanns inga andra namn.