Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 8653 ggr
Zimba
0

Drömtydnings hjälp!

Jag har i flera månader drömt att nån stjäl mina katter, mina grejer, kläder etc. Vaknar varje morgon o e överlycklig över att det bara va en dröm, men det e så jobbigt.

Har inte vart med om nåt sånt i verkligeheten.

Nån som kan svara på detta?????

Tack på förhand,

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Eija
0

Kan det vara så att du är ängslig, osäker eller otrygg i din tillvaro idag

Zimba
0

Nix, inget av det. Det enda e att jag lider av 45-års kris, fyller det snart.

//Baloo forever

Manni
0

Känner du att du saknar något i ditt liv?

Zimba
0

Nä, inget jag kan komma på. Har det väldigt bra.

//Baloo forever

[Chakra]
0

Känns det som om något i ditt liv tas ifrån dig?

Känner du dig lurad eller inte respekterad?

Detta är något man kan tänka på när man drömmer att man blir bestulen.

Zimba
0

Jag  kan visserligen få en jävla ångest över vovven som snart blir 11 år, älskar han över allt annat. Skojar o säger att vi ska sitta på ålderdomshemmet tillsammans.

Lurad eller inte respekterad e svaret Nej.

//Baloo forever

Eija
0

Du kanske helt enkelt, hade sett något om katastrof i tidning eller tv, innan det började, att någon förlorade sina ägodelar eller….för jag har varit med om att få ihop något konstigt av vad jag hade hört eller sett ibland….

Gahella
0

Ett tips; Gå in till PU-sajten och fråga Ikna, hon är oslagbar på att tyda drömmar.

ikna
0

Kan det vara så att någon tömmer dig på energi? Eller att du kan känna att din energi försvinner?

Zimba
0

ikna: Du har rätt. det finns en person som kräver mycket energi, men jag tillhör den typen att jag säger ifrån. Men visst det kan va satans jobbigt ibland.

Men jag får inte ihop det med mina drömmar o energin. Går det att förklara???

Tacksam för all hjälp.

//Baloo forever

KallaMigMimmi
0

Jag tycker att det låter som att drömmen vissar att du ska vara glad för det du har och inte ta något för givet. Tror också att det hänger ihop lite med att du ska göra saker som du vill göra och uppfylla dina drömmar (vet inte vad det är) och inte vänta tills det bara händer, då kanske det aldrig blir av :)

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

ikna
0

Pengar = energi. Om någon stjäl något från dig, kan det symbolisera energi eftersom det stulna kostat pengar.

Zimba
0

ikna: intressant, en f.d vän snodde 35 000 av mig för 2 års sen, vilket aldrig gick att bevisa o ej heller att få tillbaka, tänker en del på det, samt att jag blev av med 9000 kr i höstas på väg till banken, polisanmälan gjordes, men fick ingen hjälp alls. Så jag fick låna för att kunna betala räkningar etc. Kämpar på med det.

//Baloo forever

ikna
0

Försök att nästa gång du drömmer att någon stjäl från dig att ta tillbaks det, eller åtminstone säga ifrån! Då upphör kanske dessa drömmar!Glad

Happyspirit
0

För mig känns det som det handlar om din integritet. Hur mycket du ger av dig själv. Kan det vara så att det finns folk runt dig som tar mera av dig än du vill ge ut av dig själv?

Zimba
0

Jag skriker o gapar o gråter i drömmarna o e vansinnig på de som stjäl.

Men denna natten till idag, drömde jag samma, fast där fick jag tillbaka det jag blev av med.

Skulle va skönt att slippa dessa drömmar o drömma om nåt kul oxå.

//Baloo forever

Happyspirit
0

Jag tror att när du väl förstår vad drömmen handlar om så kommer den att försvinna. Det är ditt undermedvetna som vill göra dig uppmärksam på någonting som du behöver förstå. När du har tagit det till dig så brukar de försvinna

Zimba
0

Jag tackar er alla som skrivit till mig. tar till mig era ord.

//Baloo forever

KallaMigMimmi
0

Drömmtydarbloggen ett tips om du vill få mer tydningar på din drömm eller någon annan dröm någon gång. kolla även igenom andra drömmar, efter liknande (det kan ta ett tag att få svar) ;)

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Zimba
0

Tack för tipset, det ska jag kolla.

//Baloo forever