Regression
jag har funderat på att genomgå regressionsterapi men är orolig pga att råka ut för nån oseriös vad är eran erfarenhet av regression. Jag är vettförskrämd för djupt vatten och har stark dragning till storbrittanien eller mest Irland därför tror jag att jag var med på Titanic som fattig Irländare men… är förmodligen vrickad

JAg har bara goda erfarenheter av regressioner… så hittar du bara en som är kunning och lyhörd så tror jag inte du behöver vara orolig!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Jag har också bara bra erfarenheter av reggressioner. Min uppfattning är att det oftast är tanken som är mera skrämmande än själva upplevelsen. Leta upp någon som du känner dig trygg med så ska det gå bra *L*
Lycka till.
Det är jättespännande och dessutom löses många frågetecken gällande väldigt många egenheter man idag har.
Vissa oförklarliga rädslor får helt plötsligt en mening osv.
Oj, det här skulle jag verkligen oxå vilja uppleva, vill hänga på dig "Talisker", o få svar här….var får man tag på någon som kan sådant….
Står det ingenting ingenting på Ön´s mediumlista?
Jag är också nyfiken på regression. Kanske löser upp några knutar och ger förklaringar.
Undrar om man får pengarna tillbaka om man inte lyckas "slappna av"?

Har gjort såna själv dels genom guidning och i meditation…Spännande och intressant…=)
Brian L Weiss har skrivit bra böcker in ämnet..just det där med att mycket kan få sin förklaring varför vi gör si och så och sånt där vi bär med oss från andra liv.
#6 Tror inte man får pengarna tbx men är det en duktig så borde det ju lyckas kan man tycka =)

Några terapeuter vill att man skall gå upp till 6 ggr?? är det verkligen nödvändigt??