Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 283 ggr
KalleN
0

önske Tråden

Detta är för att jag ska komma in i rätt energi för vad jag vill göra och visa andevärlden tills jag värkligen får modet att våga och gå ut med detta till andra. Målet är att jag ska ha ett hus en Kursgård där jag kan genomföra detta så detta är bara för att ajg ska komma in i energi och önskningen är att jag tillsammans jag och en kvinna som delar detta intresse genomföra och utvekla detta. Även teleportering av föremål. ,spå i tarot och orakelkort,pendel

ja att skapa något stort och kärleksfullt av detta tillsammans med andevärlden

Hej och välkommna till Healingskolan med samarbeta tillsammans med andevärlden i Fagersta på Bäckvägen 4 a

Där vi alla är Lärare och elev med en inrikning till att

Utvekla våran egna Healing förmåga och utgå från våra egna  och tidigare kunsakper  utvekla och förstärka  intuitionen, förstärka kontackten med våran healing guide  utvekla och förstärka kontackten med oss själv och vårat inre ljus, våran egna kärlek

Det gör vi genom olika praktiska övningar,meditation och samtal

Välmött  Karl Norberg

I Kärlekens tecken  <3

Onsdagar Kl. 19.00-21.00 Pris: 20 kr

Vatten och Frukt

Exempel på hur det kan se ut

19.00 Välkommnande

19.15 Meditation

19.30 Healing  / övningar

20.00 samtal med vatten och frukt

Ca: tider och Beroende på kunskaper och intresse.

Hjärtas Slag och kärlekens puls

Skogs Promenad på Söndagar  till Kraftplatts Där vi sjunger och dansar och jag  spelar på trumma

Vi dricker vatten och äter frukt och samtalar

I glädje, lyckans  och hälsans tecken

Ängla tisdag

Vi skapar Kontackt med Ärkeänglar och ökar kontackten med våran Persionliga Ängel

Vilka det är Änglarna  och hur vi kan andvända oss av dem , kanaliserar ner budskap till mänskligheten och för dess persionliga utvekling

Detta är bara för att jag ska komma in i rätt  energi och visa andevärlden vad jag vill och önskar

melia
0

Låter jätte fint Glad

Newage
0

Det låter bra, lite för långt bort för min del!

Ha en bra dag och en bättre i morgon!

Anco
0

Du kan och du kommer säkert att lyckas med det du föresätter dig.

Skickar positivitet till dig!!

Kram

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman