jag kanse inte är rätt man att förklara vd en aura är. Men jag ska gör ett försök.
En aura är den enerigen man har runt om kring sin kropp. Mästt tydlig synns den utan på huvudet. varför vet jag inte. kanse för den mästa enerigen fins där antar jag.
Men vad jag vet så är aura enrigfält som man har runt omkring sig.
Några andra får gärna rätta mig om jag har fel.
MVH Zedd75
Precis, det är energifält, och består av olika skikt. vi har både den mentala auran, eteriska auran, den astrala auran samt kvalitets auran
Kan alla lära sig att se folks aura, eller alltså… kan dom som tränar på det lära sig det, eller behöver man ha en "gåva" för att se den?
Dom som ser auror, ser dom hela tiden eller behövs det något speciellt "tillstånd" för att se en aura?

33 Som jag förstår det kan alla lära sig till en viss del. Det behövs träning bara. Jag har börjat träna men ser än så länge bara själva auran men inga tydliga färger. Men jag har ju bara övat några gånger ännu.
Jag tror oxå att alla kan lära sig att se den, jag tränar oxå på det, och det är ganska kul

Hej jag vet att en del medjum kan käna folks aura. som Elisabet lange hon käner alttid av en mäniskas aura iana hon börjar sitt arbete om ni har tänkt på det. vet inte om man kan se en aura eller om man kan ta blid på det som en del påstår. har lite svårt och tro på det där med bilder när det gäller energier.
MVH Zedd75
Jag är helt övertygad att man både kan se aura och känna den. Att gå igenom auran innan man gör en healing behandling gör jag ofta, och tror inte man behöver vara ett medium för att känna. 

Med träning så kan nog alla mediala se den .. den kankse inte alla ser allt så att säja. Beror nog lite på hur mycket man vill utveckla inom det. Att se en del av den är lätt, om man ställer en person framför nåt vitt så ser man rättså lätt den vita auran som vi omges av =) Den är den lättaste att se tycker jag iaf.
#8 Håller med, det är mycket lättare
ett färgglatt energifält som finns runt omkring dig och avslöjar hur du mår. 

Jag säger inte imot er ;)
MVH Zedd75

#3 jag har tränat mig att Se auran, jag har en bok som heter konsten att se och tolka auran.
Innan så kunde jag inte och det tog lång tid jag var på väg att ge upp många gånger :) men till slut så kunde jag, det började med bara en cm kant runt mig själv som jag såg i spegeln, nu var det länge sen jag höll på med det men på slutet så såg jag ca 3-4 dec stor aura runt mig och även olika färger.
Jag kan inte stänga av det utan när jag har tex varit på föredrag och jag tittat på personen där framme så ser jag auran utan att jag vill och jag kan inte sluta se den på något vis jag vet inte om man kan stänga av, jag kan ialla fall inte.
hoppas du förstod något av mitt svammel 

Konsten att_____ böckerna är kanon. De finns i de flesta ämnena….