Rummet...
Hej!
Jag undrar om någon av er kan känna av/se något i det här rummet. Skulle vara kul att höra era svar.

Oj, jag får en känsla av att här skulle man inte känna sig ensam..Får en förnimmelse av en äldre man här..
jag tycker att der ser ut som om det är skuggor av människor i dom båda övre fönsterrutorna.
den vänstra är ett kvinnoansikte & det högra är det 2 människor…
kan vara en flicka som ser upp på en längre man.
men vad vet jag? 

Jag kände ett välldigt obehag när jag kollade på bilden, rös till.

De ni ser där stämmer in på vad som hänt, men jag kan tyvärr inte berätta för er vad som hände för jag tror inte att jag får….

Känns som om någon eller något satt under bordet i det inre rummet.
Jag är kanske helt ute och cyklar men……man lär sig ju av misstagen sägs det ju…….
Jag tycker inte om detta rum, inte alls, jag får en rejäl känsla av rädsla och ensamhet…….jag vill helst inte säga det men jag känner även död!
Jag har också en flicka på näthinnan
Nej nu stänger jag ner detta, vill inte mer
/Hellas
gammalt och instängt ! känns dött , som om nån dött där
Jag får en känsla av sjukhus, men det kanske är fel.

Måste erkänna att ni är jätte bra på det här! Allt ni har sagt stämmer in på ett vis. [kan inte säga mer]

Jag fick tips i en annan tråd om att läsa bilder.
Köttkroken i övre högra hörnet gav mig först rysningar - ett stick.
Har någon dött av en överdos här?
Mvh, Cecilia

#11 Nej det tror jag nog inte att nån har.

#12 - nej det får vi hoppas att det inte har. Jag är nämligen bara full av fantasier och inte alls medial :)

Jag tänkte direkt på död och bårhus när jag såg bilden. Jag är inte medial men brukar gå på min intuition. Jag får också en känsla av sjukhus…det kan vara den kaklade väggen som gör att jag förknippar det med sjukhus. :)

Ja vem det nu än är, så verkar personen glad för att hänga saker…
I fönster rutan sidan om i bilden ovan,ser jag en ung kille,kalt huvud,vit skjortkrage,kavaj…han ser ut som han kom fr tidigt 1900-tal…sen under honom ser det ett ut som en liten flicka,långt brunt hår,kort tunn lugg,ser ut som hon har en vit tuss eller något för munnen och sidan om henne ser jag en vit häst (framifrån).
Kul att höra om jag ser i syne…

hej..har tittat flera gånge på detta foto..känner avsky..mår dåligt av det…det känns som något slaktarum…inte av djur utan av kroppar..människorkroppar…känns som något psykfall har bott där…nej hoppas jag inte tittar mer på detta foto..det får min rygg att få kalla kårar…kram

Jag är en glad amatör, men jag får en obehagskänsla av rummet och en känsla av en äldre man.

Jag känner obehag inför det här rummet men jag tror att för min del är det för den hemska oredan. Ett rörigt ostädat rum gör mig alltid obehaglig till mods. Feng Shui eller hur det stavas menar ju att röra kan dra åt sig onda andar.

Jag är inte alls medial. Men till en början kände jag att det var något ensamt. Men en gammal man och en hund. Jag känner inget vidare obehag. Men jag känner att den gamla mannen var sjuk och hunden var gammal och möjligtvis skadad. I vilket fall som helst känner jag att någon var allvarligt sjuk och ensam. Men å andra sidan så är jag inte medial jag går bara på känsla:)

Rummet har varit ett fika rum och bredvid det ligger en slakterisal där det slaktas älgar… Mannen hör helt klart dit! Flickan som många ser kan jag veta vem det är, hunden också. Jag är nästan säker på att hunden är den jag anar, för hon dog för flera år sedan när hon var gammal och sjuk.

#17, Jag vet inte hur mannen ser ut. inte heller flickan som jag kopplar till det du och de andra pratar om. Men jag ska höra mig för lite om det finns någon bild av dem.

Varför kan du inte berätta vad som har hänt i rummet? :)
Jag är INTE medium men när jag såg kortet så liksom kände jag att där var något. Fick även en käsla av död, varför kan du inte berätta vad som hänt där? jag tror alla här är nyfikna
#15, Visst är han där!
Värd på Choklad iFokus

Jag får en känsla av en man som går omkring och stökar, det känns som att han letar efter något - eller är upprörd för han viftar med armarna och jag får en känsla av att han är upprörd. Han är inte så lång, inte heller så kraftigt byggd och han har grått hår, lite tunnhårig. Han är klädd i en rutig skjorta (typ flanell) och blåbyxor. Jag undrar om det inte finns alkohol med i bilden hos den här mannen. När jag får den här känslan så känns det som att det finns någon annan också i rummet, någon som den äldre mannen är upprörd på. Kan det ha uppstått ett bråk vid det här tillfället?

Jag vill jätte gärna berätta men jag måste fråga min mamma först. Det är liksom in mindre trevlig händelse…

#28 Om man lägger ut en bild som andra ska känna in så måste det finnas en historia bakom som man sen berättar också för annars är det ju inte roligt för dom som ser och inte får bekräftelse. Så jag hoppas att du kan berätta om det :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

oj…
mår dåligt direkt när jag ser bilden…
mord blod och död…
inlindad i plast, ihjälslagen, vågar knappt öppna bilden igen för det vände sig i magen när jag öppnade första gången…
känner en massa verktyg, möjligen någon slags tortyr, stark smärta i alla fall.. släpar längs golvet, känns som om det är en kvinna som dött här men jag vet inte.
Kan inte säga mer för jag törs inte öppna bilden mer.. mådde verkligen skit när jag tittade..
UCH måste värkligen säga. Det känns som att jag själv har varit i det rummeet, fast inte ensam. Känns som att jag sett ut från det fönstert förut. kände mig så ledsen helt plötsligt, och som att ja vill skrika men inte kan. Det gjör ont i mig, nästan så att ja börja ska, jag gillar inte alls den bilden. käns som att jag varit där och att nått hänskt hände.. brrr va kall ja blev… nä uch vil inte titta på den bilden mer..
Glömde att säga att det kännns som att ja varit där för länge länge sedan… käns värkligen läskigt. känner mig tom och mållös och jag blev värkligen iskal av att titta på bilden..
det rummet är väldigt litet va??, eller långsmalt och litet… ganska mörkt när den inte kommer sol ljus in eller hur..

Hoppas verkligen att du kan berätta vad som hände där för den de där känslorna man får är inte att leka med…
Det är riktigt läskigt…

Hoppas att vi får veta snart vad som har hänt i rummet.. :)
nå ska vi få veta det??

säger det sama som angel88. Ska vi få veta eller?
:)

För informationens skull,så kan jag "skvallra" lite…Orbit fyller år i morgon,och idag firas det med paket och tårta,därför kan hon inte svara just nu…..GRATTIS ORBIT PÅ 15 ÅRS-DAGEN!!!Kram
Ewa

Grattiskramar till dig Orbit!!!
Elisabeth

Grattis Orbit!!! Hoppas du har en underbar födelsedag!
Kram Åsa

Haha! Tack så mycket allihopa!
Nu till det alla har väntat på:
För länge sen nu så tog en släkting självmord här inne. Han sköt sig i huvudet men misslyckades så han dog inte på en gång. Han åkte ambulans till nått sjukhus och dog senare där.
Flickan som många ser var hans frus syster, hon dog när hon var liten. Jag vet inte varför vet jag inte.
Och hunden, en mycket älskad och folkkär hund (kan inte säga vems i släkten hunden var) som dog när hon var gammal, och sjuk.
Vet inte vad jag mer kan skriva men nu vet ni i alla fall lite om det rummet.

nämen gud vad hemskt! Inte undra på att jag kände en känsla av blod och något som smällde högt…. jag känner även ett tryck på en punkt på mitt huvud. Stort som en kula ungefär.

#40 Vilken tragisk historia! Jag tackar dig Orbit för att du delade med dig av det som har hänt och flera har ju sett lite av det du beskriver. Jag önskar dig en fortsatt trevlig födelsedag!
Kram
Elisabeth

#42 Tack så mycket Elisabeth!
grattis orbit och tack för att du berättade vad som hände där inne
ps vet du ungefär hur länge sen det är had sköt sig, och när flickan dog
Försenade grattishälsningar orbit,nu är det ju den 16:e

#44 Nej jag vet inte säkert, inte mamma heller
Tyvärr
#45 Det är lungt,
det är ju igentligen idag som jag fyller år också!

#46 Stort GRATTIS på födelsedagen

Tackar!
Jag fick en känla av att det har hänt något där . Dödsfall ut av något slag. Ingen naturlig död………………. Jag vet inte om jag har rätt?????????
#49 hon har redan gett svaret på vad som hänt där, läs inlägg #40 så ser du det

Grattis i efterskott Orbit, du fyller ju byxmyndig
känns som det var ett bra tag sen jag gjorde det, men det var det ju igentligen inte. 
Ang. bilden så kände jag också att det var en hund, innan jag läste att det faktiskt var en hund. kul att veta att man kan lite på sin förnimmelse och att allt jag får inte är fantasi.
Många Kramar från Ida

Man får helt klart en krypande känsla när man varit nära där IRL. Men J, Jonas berättade om en sak förut om slakteriet ;
Jonas hade kommit hem rätt så sent på kvällen och kör in moppen i slakteriet. När han står där i det första rummet så hör han hur något välter i rummet som är längre in (typ en glasburk eller något). Han tror såklart att det är en inbrottstjuv eller något så han springer mot dörren. Han hinner precis springa ut och dra igen dörren innan det är som om något slänger sig mot den så hela dörren bara skakar till ordentligt. Han berättade det för mig och Liza. Har du hört det?
Kram / Kim

#52 Ja han berättade om det på avslutnings middagen vi hade innan dom flyttade… :/ Knepigt det där..

Är ju amatör, men får en känsla av slaktrum. Känns som vita plasthanskar, vita förkläden och stora slaktknivar…Kände nästan lukten av blod, järnsmak i munnen…
Tyckte absolut INTE om det lilla rummet längst in med fönstret!
Men som sagt var, har livlig fantasi och ÄLSKAR skräckisar.

Men jisses…sorry, NU läste jag alla inläggen. Du berättade ju vad som hänt i det rummet och här går jag på med mina egna makabra fantasier…lessen för att jag är en sån airhead.
#52 Huua vad läbbigt det där lät! *Ryyys*

#55 haha det är ingen fara :)
kan detta rum ha varit eller är ett slakteri för hemmabruk…tex på en gård??
Förlåt om ni är hemskt nyfikna. Jag ska fråga henne lite försiktigt igen lite senare i kväll så får vi se hur det blir.