Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 720 ggr
[mia-38]
0

Knuffar

Jag var i stallet härom kvällen. Hade mockat ur hästans box…skulle ta in han och ta av han grimman. Jag vänder mej om och PANG!!! Där ligger jag i en hög med spån. Hästen undrade vad 17 jag höll på med och fäste blicken på någon som jag inte såg.

I förrgår var jag i stallet igen…Mockade ur samma box. Helt plötsligt hör jag fotsteg i stallgången. Men ingen där. Jag fortsatte mocka…och stegen började gå igen. Tittade igen men det var ingen alls där. Lite ruggigt!Hemlis

På jobbet i torsdags morse skulle jag byta skor vid mitt skåp. Höll på att trilla igen….precis som om någon ger mej en knuff.

Jag pratade med min kompis Malin som är medial. Jag har en ande med mej. Och han ville busa i stallet…Likaväl som jag känner beröringar ibland på ryggen.

Visst är det häftigt!!??? Förvånad

TantAlma
0

Ja, det var häftigt, men att trilla om kull kunde du ju var utan Flört. /Alma

[mia-38]
0

hahahah..jag landade ändå mjukt TantAlma…fnissGlad….han ville bara göra sej påmind där…

MIRJAMI
0

Ja, du har nog en väldig busig ande med dig…. Häftigt!

melia
0

hmm… busa kan han väl göra utan att kasta dig i golvet!! Fundersam du får nog säga till på skarpen att han får ta det lite lugnare! eller knuffa tillbaka vettja Cool