Mässan i Linköping/värdelös seans :(
Har nu kommit hem från mässan i Linköping. Hittade flera fina och förhållandevis billiga saker där
Var på föredrag om Ärkeänglar och en kort Meditation det var både intressant och givande, sen som avslutning gick jag på en storseans MEN det var bland det sämsta jag har varit på!!!!!
"Mediumet" gick fram till varje person och sa i stil med…Jag har nån här nu det är din mormor, nej svarade personen då min mormor lever, ja men då är det din mormors mor! Ja så är det förtydligade "Mediumet" sen….Fanns inga som helst BEVIS från andevärlden att de var där!!!!! Skrämmande!! Det hon gjorde var att läsa av folk intuitivt och på så sätt tala om vad som skulle komma eller vad som var/varit. Var nästan på väg att gå därifrån strax efter att hon startat…

oki , jag som ska dit i morgon söndag……tänkte inte gå på seansen men är den bra för övrigt …???så det är värd att åka på ??
Ja mässan är lagom stor och trevlig
Det var inte så mycket folk i dag men det kan hända att det blir fler i morgon,är juh chokladmässa här i helgen
.
Träffade Anna-Carin Oksanen en mycket sympatisk tjej!!
har inte personligen varit på hennes seanser men har hört att hon har gott rykte!! DÅ vet du i allafall vilket Medium som kan leverera!!
Ja för min del vart det inget besök på denna mässa tyvärr,…men mässor är ju hela tiden överallt så det finns fler chanser, bara synd vi inte han med den där fikat Carina;) hehe.
#3 Ja vännen jag såg inte din snygga nuna där 
Ja men det tar vi nästa gång! 
4# hehe nej tyvärr så kunde jag inte komma iväg här ifrån förens på torsdag
…
Ja det finns mängder med tillfällen!
Kram
#1 Jag var på Ann-Charlotte Oksanens fysiska seans. Den var bra. :-) Hon berättade lite innan och sen blev vi indelade i 3 grupper och varje grupp fick ett bord. Vi skulle försöka få igång borden och det lyckades! Det var kul!! Sen blev det tävling så en grupp i taget skulle under tidtagning flytta bordet åt vänster 2 varv och höger 2 varv och sen lyfta båda långsidorna - en i taget. :-) Min grupp vann. :-)
#5 Japp annars skapar vi dem juh!! **S*S*
7#, Ja precis det tycker jag!:)
jag var på den fysiska storseansen idag! Skithäftigt!!! Borden for omkring så man knappt hann med!
Jättetrevlig var tjejen som hade det också.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Jag var på hennes allra första bords dans i Göteborg,lite speciellt tycker jag,,(; och oxå det att det inte fanns något "passande bord där bara ett jätte tungt ek bord eller vilket material det nu var så var det tungt! så hon var nog lite nervös..men hon klarade det utan problem..eller vi med hennes hjälp..(, tycker mycket om henne har träffat henne nu "bakom kulisserna" på några mässor ..och hon är en väldigt fin människa!

Jag var på Anncharlotte Oksanen i Skövde (på hälsomässan) förra året, också på en fysisk seans med dansande bord. Det var jättecoolt!
Jag hade dessvärre med min minuspool (sambo) som höll på att sabba alltihop, men då han fått hedersuppdrag att skruva ihop några bord till AnnCharlotte så blev det lite positivare. Han fick tom. hjälpa en grupp så deras bord började att snurra.
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Lite kul, tycker iaf jag: Jag tog lite kort när borden flyttade sig under seansen. kameran var alldeles ny och jag hade bara knäppt några få kort innan så jag vågade mig inte på några inställningar, bara knäppte. Synd att jag inte kan filma tänkte jag, det säger ju mer än stillbilder….Döm om min förvåning när vi skulle titta på bilderna igår, och det visar sig att jag har filmat!
Min familj var härligt förundrad och kunde inte förstå hur borden kunde flytta sig av sig själva, så vi tittade på klippen många många gånger…
(Och att jag lyckats filma var nästan lika märkligt det…..) Men det var kul, en film säger mer än tusen ord och även den största tvivlare måste konstatera att de faktiskt rör sig, borden….

nää nu vill jag på bords dans .. ingen som anodnar…… så kul att träffa folket samtidigt…. jag får testa och köra själv hemma fast det är ju inte lika kul själv

Hej! Vill gärna se filmen kan du inte lägga upp den?? Eller mejlatill mig! Det låter ju jättespännande! :-)
Visst!
(fast inte idag, hinner inte, är på väg….) Men hur lägger man upp film? Och är det tillåtet att visa människor som inte vet om det?