Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 325 ggr
meilin
0

Hjälp med min dröm

Drömde inatt att jag hoppade från en balkong, i syfte att avsluta mitt liv. Jag lyckades inte, och försökte gång på gång. Och till slut lyckades jag.

Måste säga att det var ganska läskigt att dö i sin dröm. Undrar nu om någon vet vad detta kan betyda? :)

ikna
0

Jag kan förstå att det kändes läskigt! Men hade du någon speciell känsla när du vaknade?

meilin
0

Nja, vet att jag kände mig ganska tung i kroppen när jag vaknade och att jag kände mig ganska nedstämd…

Bybo
0

Tyvärr så har jag ingen tolkning….

Men hade en liknande dröm själv inte för så länge sen.

Jag slängde mig ut från ett trapphus, med min mening att dö, men vid varje våning så levde jag…Försökte med flera våningar…men jag överlevde….

Men, när detta hände i drömmen, sa min mamma att jag inte fick lura/ eller missuppfatta en person…osv….

ikna
0

Har du det jobbigt just nu? är du på väg att "bränna ut dig"/"gå in i väggen"?

eggebanroth
0

Du säger du kände dig  nedstämd. Uppfattar detta som ett täcker du ska se över din situation. Du har resurser göra en förändringar  men rädslan hindrar dig. Tänk på dig själv för en gång skull, inte egoisitiskt men rättvist.

kramar Egge…

Happyspirit
0

Jag tänker så här när jag läser om din dröm. Att du kanske har försökt börja med någonting nytt. Eller försökt sluta med något. Så har du misslyckats flera gånger. Men du ska inte ge upp till slut lyckas du med förändringen. För jag tror det handlar om en förändring av något slag i ditt liv. *ler*