Lisa Williams
Någon mer som ska se på Lisa Williams ikväll??

Åh herregud! Jag hade fan glömt!!
Tack snälla underbara Cloudberris för att du påminde mig! Nu fick kvällen helt plötsligt ett nytt värde!!!
Puss på dig!
Här är en som ska se Lisa. :-) Henne vill jag inte missa. 

Tack för den påminnelsen! Det ska jag försöka se ikväll.

#1 Hade också glömt det, men fick se en liten trailer på tv:n..ska bli spännande

Jag sätter mig framför tv:n kl. 20.00 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Japp jag ska försöka se det :) Redan satt på rätt kanal för att inte glömma :)
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!
Det ska jag absolut se!
Lisa,hon brukar ju ha keps på när hon stänger ner. Nu när serien går kanske kepsförsäljningen ökar. *S* Jag har inte skaffat nån än i alla fall. :-)
Tack. Satte just på för att inte glömma. Tv alltså
inte kepsen
Var rädda om varandra
Jag trodde först att du menade kepsen. 
Tack! Ska titta strax! Utan keps!
Bra tips! Fast jag är ingen kepstjej! Får nog bli en hatt av något slag i så fall!

Jag har inte heller någon keps, men en cowboyhatt hänger här så jag kanske ska ta mig hatten och prova 
Elisabeth

Har varken hatt eller keps..så det får bli mössa
Självklart… börjar nu 

#16 Ja du är nerstängd. *S* Jag har en likadan som är lila. *S* Vi har visst samma smak. *S* Ska nog ha min när jag far till Blåkulla om en vecka och då tar jag min snabbaste kvast. *S*

självklart titta jag på lisa w i kväll hon är bra..hon är oxå en härlig kvinna..

Hon är verkligen duktig o nu har jag grinat mig igenom nästan hela programmet 
#19 Ja vilket program, jag också.
Har ni kollat in Johnny Guitar Watson och hans kragar? Cool! 
#21 Det var en rejäl krage det, precis som hon sa
tack Manni

Ååh, jag blir galen! Kan inte kolla på Youtube, jättevajsing med flashplayern. Måste nog titta in på Datornifokus och få lite hjälp.
Visst är hon enorm den där Lisa, naturlig och fin med klienterna.
Helt suverän är hon, gillar henne bättre o bättre, tänk om hon kom hit till sverige, oj, oj, oj, jag skulle göra vad som helst att sitta för henne tror jag…och tackar #21 för länken "Johnny Guitar Watson", där får man se hans krage verkligen, kul..
Men guuud va bra hon är! Vilken energi hon har och förmedlar. Och man blir såå glad. Det var första programmet jag såg med henne. Och jag grät så mycket. Det här är verkligen ett bra program, helt plötsligt får jag en sån otrolig glädjekick i mitt arbete igen. JA, jag hittar inte orden. Hon är så bra den tjejen. *ler jättestort*

Kanon bra som vanligt =))
#16..vacker som en dag i din stängnerhatt…=)
#25 Ja visst är hon kanon och tårarna..ja..de flödar….Tänk om man hade hälften av hennes härliga positiva jag och som du säjer..energierna..OjOj….

kanonbra återigen!henne vill jag träffa!
Hon är jätte duktig och sprudlande glad. Men kan man vara öppen hela tiden som hon är och får kontakt i affärer osv?
Tycker att det måste vara jättejobbigt och se saker och personer överallt.Men hon beskriver bra och verkar träffa rätt på allt. Otroligt, skulle vara kul att träffa henne.
Hon är en härlig personlighet!
Men jag tror inte hon "hoppar" på folk ute på gatan och i affärer utan det måste väl vara bestämt innan?
Det blir lite "Titta vad jag är duktig" och så är inte meningen att man ska jobba vad jag vet om i alla fall.Skulle inte vilja att någon berättade för mig vad de kände utan att jag gett tillåtelse.
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

# 27,28..ja, skulle vara härligt att få träffa henne. Men det finns väl fler härliga medium lite närmare hoppas jag :).
# 29 Det är väl lite arrangerat men på ett bra sätt tycker jag.
# 23 Har du fått ordning på din flashplayer? Det var en cool snubbe att se och höra.
#29 det kallas för street psychic om jag inte mins fel!
poppis i england och hon kommer ju där ifrån även om hon bor i USA.
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Sjutton också jag missade programmet. Kan man se det via nätet tro??

#31 Nää, vet du, jag får ingen fason på den sabla rackarn. Och det känns som jag har provat allt nu.

#33 Det går i repris imorgon kl. 15.00
Elisabeth

Hon är helt suverän!
är det någon som vet något om henne sen innan programmet? tänker på någon annan länk till en youtube video som någon lade ut förut där dom visade något övernaturligt program som bara var bluff
jag har fått så svårt att lita på om alla mediumprogram är på riktigt eller inte efter den länken.. speciellt när det är utländska program.
Jag skulle verkligen vilja få chansen att träffa henne själv!! det vore nåt det 

Tittade på Lisas hemsida. Hon har en blog där man kan kommentera. Kanske man skulle göra :)

#37 har du adressen till hemsidan? *ler lite bedjande* 

Finns på # 30

oj det missade jag
tack 

Ingen orsak, vi får tacka Jane 

Hej
Reprisen på Lisa är idag lör 15/3 kl. 12.10 på tv4+