Glädje & inspiration 14/3
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Bara att jag fick bilskjuts till affären ( har ej körkort, bor på landet) Och att det då finns den JÄVLA mjölken hemma då barnen kommer hem *skratt*
#1 Skrattar med dig, jag har också varit "strandsatt" på landet utan den J-LA mjölken men har då ändå haft körkort.
Det är underbart på landet men riktigt bekvämt i stán med närhet till landet :-)
Vi gjorde en skyltning med levande skyltdockor idag som visade underkläder. Det var roligt när någon gick förbi och såg tjejerna.
Jag fotade utomhus så jag hörde kommentarerna. bilderna ska vara med i en tävling och de var bara där i 45 min.
En annan glädjande sak var att min dotter ringde och sa att lilla barnbarnet var lite piggare, hög feber och jätte förkyld med hosta är inte så lätt när man bara är 6 månader. Idag hade hon inte ätit något på hela dagen men nu ikväll hade hon tuttat 2 gånger. Hoppas förkylningen släpper snart.
Ser med en skräckblandad förtjusning på morgondagen
Att min stackars pappa som är njursjuk + förskylning och feber faktiskt orkade sitta uppe och titta på lets dans i kväll….. Så tacksam

Mina vänner har varit min glädje idag. En vän från Eskilstuna som inte haft det så lätt en tid ringde och berättade om sin förändring, det är en enorm glädje :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Har haft Anders Åkesson på Medial Demo här ikväll,och det kan jag lova,gav alla både glädje,inspiration,samt en sjujäkla massa bevis på att Andevärlden medverkade!!
Blev så glad för att Mimaroben, Bybo och Jane, skickar varma tankar till mig, nu när jag har mått så dåligt…har faktiskt börjat må bättre nu till kvällen…..
Tack så mycket snälla ni, ni är för gulliga
Att jag sagt till en vän "Jag tycker så mycket om dig"
Tyvärr har föremålet för min beundran svårt att hantera detta