Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1588 ggr
Aracco
0

Vad händer med honom??

Hejsan!!

För några månader sedan tog en vän till mig livet av sig och jag undrar vad som händer med hans själ?? Har han kommit hem eller har han återfötts direkt??  Hoppas att någon kan "se/känna" vart han är nu.  Tacksam för hjälp!!

Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com

Elisabeth-J
0

Vad tråkigt att du ar mist din vän, det är jobbigt när någon väljer att ta livet av sig men om du vill få kontakt med din vän så bör du istället gå på en privatsittning.

Lycka till!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tarotlasse
0

Hej på dig det var tråkigt att din vän valde att lämna detta jordeliv .

Men han har det bra i dag det är dom han lämnat kvar här på jorden som fått dra det tunga lasset med sorg och dåligt samvete.

Förr trodde jag att man fick återvända till livet med en gång för att genomgå samma sak igen för att kunna gå vidare.

Men har jobbat som medium nu några år och fått ändra på min uppfattning för även dom som  har tagit sitt liv går till ljuset och dom behandlas inte annorlunda en andra som gått över till ljuset alla är lika välkomna dit.

Jag har vid flertal tillfällen fått kontakt med själar som valt att ta sitt liv själva och dom har det bra och dom har fått lämna sina fysiska och psykiska lidande dom hade när dom levde.

Men det dom brukar säga är att dom ångrar att dom ställt till sådant elände för dom dom lämnat och med den kunskapen dom fått på andra sidan så hade dom  försökt hantera situationen annorlunda men dom har det bra där i ljuset och behandlas inte annorlunda en ngn annan.

Om du vill ha reda på hur just din vän mår så får du söka dig till ett medium på din hemort.  

Jag tar alldrig kontakt med andevärlden åt ngn på distans utan bara genom personligt besök .

Ett medium kan heller alldrig lova att man får kontakt med en speciell person vid besöket  utan det kan lika gärna vara ngn annan av dina nära och kära som kommer i genom.

Mediumet bestämmer alldrig vem som kommer igenom utan det valet gör dom på andra sidan själva.

Mediumets uppgift är att kunna ge en sådan bra beskrivning av anden till utsende och till sättet så at du som besökare kan känna igen anden mediumet har kontakt med.

Lasse

Aracco
0

Tack för era svar… Jag drömde om honom i natt och jag vaknade glad så jag antar att det var hans sätt att säga att jag är hemma. Jag saknar honom oerhört och det var en total chock att få höra att han låg på sjukhus efter att ha skjutit sig i huvudet, och sedan när tele samtalet kom att nu finns han inte mer.. går inte beskriva hur det kändes.. Jag har förmåga att få kontakt med andra sidan men har väl varit för chockad för att få kontakt.. Enda frågan som surrat i huvudet har varit varför.. Och det klart då är det inte lätt att slappna av och vara mottaglig.

Tack än en gång för era svar!!!

Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com