Hur ska jag!
Hejsan! Jag vill så gärna att min farfar eller någon annan av mina bortgångna släktingar ska komma och hälsa på. Göra något väsen av sig. Så att jag vet att de är där. Hur ska jag be dem?

putt

Puutt it up!
Hej på dig!
Lättaste sättet att få kontakt med sina nära å kära på andra sida är att sätta sig i lugn å ro. Tänd gärna några ljus och ha hela tiden avsikten att du vill ha kontakt med dina kära. Sätt dig ner i lugn å ro. Slut dina ögon, djupandas och slappna av. Tala utifrån ditt hjärta till dem du vill ha kontakt med och be dem komma fram å visa sig för dig på det bästa sätt dem klarar av och du klarar av. Du kan oxå varje kväll innan du somnar be andevärlden hjälpa dig att komma i kontakt med dina kära. Du kan oxå be om att dina släktningar visar sig med små Tecken såsom tex vifta på blomblad, röra på gardiner och sådana lätta saker. Ställ inte för höga krav på dem för det ärinte alltid så lätt för andar att matrielisera sig så pass att dem kan öppna skåpsluckor och dyl.
Hör gärna av dig om det lyckas el om du vill ha fler råd!
Stort lycka till!!!
Kram SpiritEye

Snälla Ludvig1, sluta att putta upp trådarna så snabbt, det är många av oss som tycker att det blir jobbigt för det känns krävande att man ska svara fast man kanske inte kan just då. Vänta ett par dagar innan du puttar fram dina trådar för svaren kommer men ibland tar det lite tid bara.
Personligen så vill jag inte ge såna råd till minderåriga. När jag läser dina inlägg så ser jag hur du så gärna vill få kontakt och jag upplever att det är ganska intensivt som du önskar detta. Mitt råd till dig är att ta det lugnt och tänk på att dina nära och kära finns där kring dig för det gör dom. Du kommer säkert att kunna utveckla det här på ett bra sätt längre fram. Önskar dig lycka till men som sagt, ta det lugnt just nu. När man vill så intensivt så kan det också blockeras.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

3# Tackar!
4# Hejsan Elisabeth! Ska tänka på det med puttningen, tack! Men du har rätt i att jag är minderårig. Och att jag vill ha kontakt. PERSONLIGEN tycker jag att jag kan hantera era svar på ett moget sätt och jag gör absolut ingenting som jag inte är säker på! Jag förstår om du inte vill ge råd till mig, helt klart! Men jag ville bara säga det!:D

Hej Ludivig 1 jag håller med elisabeth där. din tid kommer när tiden är mogen då kommer dom. dom vet att du vill ha kotakt med dom så. sluta tänk så och var dig själv. så kommer det så såmånig om
MVH Zedd75