Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1473 ggr
[TotemoOmoshiroi]
0

Tidigare Liv!

Kan man på något sätt själv ta reda på vem man varit i tidigare liv? Jag har nämligen en föraning om vem jag kan ha varit och skulle gärna vilja få det bekräftat på nått sätt. Kan man göra det själv, eller måste man söka upp någon som är utbildad på just det här?

Har ni själva fått reda på vem ni varit i tidigare liv? Hur gjorde ni i sånna fall?

Elisabeth-J
0

Du kan gå till någon som hjälper dig så att du kan se dina tidigare liv och du kan göra det sjläv också, det finns regressions-terapeuter som guiar ner dig till tidigare liv för det ska du själv titta på. I artiklarna finns en övning som du kan prova om du vill.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[TotemoOmoshiroi]
0

# 1 jag ska kolla upp den! :) Har du tagit reda på vad du varit i tidigare liv, Elisabeth?

Elisabeth-J
0

#2 Ja det har jag gjort Glad

Elisabeth 

CatarinaJ
0

Jag har varit hos en regressionsterpeut och fått reda på, i alla fall några, av mina tidigare liv

[TotemoOmoshiroi]
0

# 1 vad fick du veta om dina tidigare liv? Skrattande

# 4 Hur funkar en regressionsterapeut? är det hypnos? Är det dyrt?

Elisabeth-J
0

#5 Jag vill inte berätta här öppet på forumet om mina tidigare liv men jag har fått veta mycket som jag förstår varför jag har vissa saker med mig i det här livet ;)

Elisabeth 

[TotemoOmoshiroi]
0

# 6 Okej! :) Jag förstår! Ja, jag har som sagt vissa känningar jag också om vem jag kan ha varit, och det är just därför det vore så intressant att ta reda på.

CatarinaJ
0

#5 De hjälper dig i "lätthypnos", du har din hjärna väldigt klar mtycker man, men när man väl "ska tillbaka" märker man/jag att man varit på en "resa". Jag tror att det kan vara llite olika vad de tar, en session tar ca 1-2 timmar.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 8 låter rätt spännande!

Happyspirit
0

Det ÄR spännande. Prova får du se *ler stort*Skrattande

SEViking
0

Det är spännande, om man inte somnar som nån jag känner väldigt väl.

Men en regressionsterapeut sitter ju å frågar frågor, eller leder dig till att måla upp för denne vart din "resa" bär. och kan då du "vaknar" berätta om vad du berättat under "hypnosen".

SEV Cool

CatarinaJ
0

#11 Visst målar de upp lite, inte min tack o lov! Däremot kände jag mig mer än skeptisk strax efteråt men när tiden gick lite börja jag kunna se hur mitt agerande idag faktiskt har koppling till mina tidigare liv, men det var/är en process det oxå. Dessutom tror jag at man bör vara "vaken" nog att kunna reflektera lite…