Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 251 ggr
KalleN
0

DElad Kärlek total Helhet

Kärlek Att dela Kärlek att njuta
Ja Jag vill DELA Kärleken

Jag har tänkt ja trott eller ej i bland så tänker jag *skrattar* ok beror väll på vad man ska tänka på *fnissar*

men just detta att jag vill Dela Kärleken 

inte ge och ta  som jag tidigare trodde att man skulle göra

utan delar man kärleken tillsammans med någon annan då är man hel… man är ständigt hel.. delar man kärleken  så har man den där hela tiden. delar man glädjen . delar man lyckan.. delar man de magiska fantastiska intima stunderna .. så kan man uppnå mirakel..

jag länktar sååååå tills jag hittar kvinnan som vill dela sin kärlek med mej  känna sig hel med mej. känna lycka  .. och glädej  med mej..  och vara fullkomligt hel

för ger man och tar kärlek eller något annat  i ett förhållande ja  inte konstigt att man saknar  något i bland för då har man gätt bort det .. även om man inte är medveten om det för  den persionen som saknade tog det av dej.. och då saknar du det.. och tar tillbaka det från han.. och så håller det på för att skapa en balans

Jag vill dela kärleken med  en kvinna.. vart finns hon vart är hon

det som är det bästa är  att vi redan delar  allt med varandra

även om vi inte har träffats fysiskt..  så rent energi mässigt så delar vi kärleken, glädje och lycka med varandra… men det vore ju kul att veta vem det är åxå *skrattar*

gud vilken insperation jag får ,, vilka insikter

alltså total helhet tillsammans med mej

hm.. har jag berättat att jag har slutat snusa .. ja försöker i allafall

*skrattar*

KalleN
0

haha min resa att bli den mannen för den kvinnan *skrattar*

jag är född för att du behöver min helhet.min kärlek. min glädje och lycka. mina kunskaper och insikter… wow vad vakert vad underbart

KalleN
0

alltså hon och jag är redan hel tillsammans

Aracco
0

Kärleken är verkligen vägen!!!Glad

Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com

[trumman]
0

Flanellen, man ska inte ge och ta, man ska lära sig GE OCH TA EMOT respect.gif

LÖV JO LAJK A TREE MAN - fridens!!

-Mr. T

KalleN
0

ja  jag kan ge .. men jag har svårt att ta i mot… fast  det kanske det som man gör redan den balansen kanske jag redan har fast jag inte är medveten om ddet  att jag får och ger lika mycket fast jag får tillbaka tredubbelt så mycket  när fyr dubbelt nä femdubbelt så mycket

KalleN
0

fast om man är hel  då behöver man inte ge och ta i mot  då finns det ju redan där .. total balance

[trumman]
0

Balans är ett onaturligt tillstånd, det minns du väl? :)

Hela är vi sen födseln, sedan fragmenterade av diverse kulturella våldtäkter, TV, skolgång och sosciala situationer. Att hämta tillbaka alla själsdelar kan vara svårt, men är ett mycket belönande arbete!

KalleN
0

vadå jag förstår inte ååååå  vadå onaturligt… just som man börjar att se klart ja då blir det onaturligt