Så har det hänt igen..
Fick i dag reda på att en manlig vän valt att ta sitt liv..han har försökt tidigare..men nu så lyckades han..låg i koma o vaknade ej upp igen..jag är nog chockad än fast jag förstått nånstans att han en dag kommer att göra just detta..tragiskt..hoppas att han har fått ro nu..RIP Stefan..
Känner med dig och sänder dig en stor varm krammmmmmmmmmmmmm
Så tragiskt, sorgligt…Styrkekramar från mig

Tänker på dej Wolfie,varm kram från mej!!

Vad jobbigt för dig wolfie! Sänder tröstande kramar till dig!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tragiskt… Tänker på dig och skickar varma styrkekramar!
Skickar dig kramar. Det är ju mycket tankar som kommer upp när någon tagit sitt liv. Min vännina och arbetskamrat tog sitt liv för drygt 10 år sedan och en släkting till min man nyligen. Glöm inte bort dig själv. Kram
Var rädda om varandra
Döden är ibland en kär vän…kanske var det så för din bekant…vad vet om Universums sång i våra hjärtan.
Kramar till dig min vän, det är inte lätt att få sådana här budskap.

Kramisar i massor från mig!

Hemskt är min första tanke när sånt sker..kram på dig!
Du känns stark i detta….kramar om dig….och som du skrev, du kände att han ville vidare, så ock fick det bli…..åter igen masssor av kramar
Tragiskt! Skickar kramar till dig…
Kommer tröstekramar i massor från mig också!!!
Beklagar sorgen, Och en stor kram i en mörk tid…
Ljus och värme Alma

Skickar styrkekramar!!! Måste vara en enormt jobbig situation
Kram
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Ett stort Tack till er alla här..Känns enormt skönt med erat stöd o kramar..

sänder över styrkekramar från mig
Här kommer flera tröstande kramar från mig också!!

Nu på lördag blir det begravning..

Många tröstekramar från mig med. Det är så tragiskt när en människa inte hittar någon annan utväg. Jag hoppas han lämnade något brev efter sig i alla fall.
Jag har en f.d arbetskamrat vars pojkvän tog livet av sig. Han hade precis startat upp ett företag och gav inga Tecken på depression. En dag när hon kom hem från jobbet hittade hon honom på vinden. Inget brev, ingenting som visade varför.

tröstkramar från mig ..ha en bra dag
Kram
Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Känner med dig!! Hade en vän som nyligen gjorde samma sak, fast utan förvarning.. En stor BAUTA KRAM till dig!!! och en bön om frid för din väns värkande själ! Va rädd om dig!
Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com