Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 732 ggr
[Chakra]
0

Hur kontaktar...

man medlemmar som valt att begränsa åtkomsten till sina sidor? Det går inte eller?

Happyspirit
0

Jo, det går bra, om du går in på personens sida och sen klickar på "kontakta" då kan du skriva ett privat PM.

Lycka till.Oskyldig

Moonie
0

Det är en del som har så..varför? Tänkte väl mest då detta är ett forum och om man skriver en liten pres om sej själv, varför vill man inte dela den till alla? Man skriver ju inget hemligt ändå så…=(  Lite tråkigt tycker jag som ny ….. Får man fråga varför ni hemliga är hemliga??

Ha en bra dag på er…Kram Glad

chik
0

Skrattande  Ja ha! vad det så lätt..Jag har också luratt på varför en del inte visar sin sida..Då tackar jag för den informationen om hur man kommer, till vederbörande…

Lena.P är jag i verkliga livet.

BranDuir
0

Som en av de som begränsat tillgången till min sida så kan jag ju förklara det med  att för min del så har det varit en del påhopp och trams både via PM och i gästboken….tycker inte att jag vill slösa energi på sådant så därför begränsade jag!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

[Chakra]
0

Tack för hjälpen! Jag trodde också att man kunde skicka ett privat meddelande då ja, men se det kan man inte till alla det hellerGlad

Men det här var ju lite kul.Det är du som "bor över mig här" som jag skulle vilja ställa en fråga till om det går bra, men vill göra det privat, så kan du skicka ett privat medd. till mig om hur jag når dig? BranDuir alltså! Jag ska inte göra några påhopp!Fundersam

Elisabeth-J
0

Man kan skicka pm genom att klicka Inkorg - skriv, där inne skriver du medlemmens namn och meddelandet och sänder det.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Chakra]
0

Tack så mycket!