Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 274 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 13/3

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

mariaef
0

Äntligen har meditationen gett resultat efter en formsvacka som heter duga..haha. Bilderna bara pluppade in…det tackar vi särskilt för..tack tack!

Ina123
0

Elisabeth och mina kurskamrater, att vi kommer fortsätta tillsammans även efter kursens slut Skrattande Kyss

mariaef
0

#2 Just det…det är även jag mycket tacksam överKyss

signemo
0

Var så trött  i eftermiddags. Då när sista kunden skulle gå sa både han och hans fru att de var så tacksamma för all hjälp de fick. Visst piggnar man till.Skrattande.Annars känner jag mig mest som en urvriden disktrasaSkrattande

Var rädda om varandra

Manni
0

Jag säger samma som Ina! Jag blir så glad och stolt över Elisabeth och mina kurskamrater. De är härliga!

Manni
0

Kom på att jag blev så glad när jag var och handlade idag efter jobbet. En man erbjöd mig att gå före honom i kön, trots att jag hade lika mycket i min korg!

Happyspirit
0

Oh, jag har haft en fantastisk dag idag. För det första har jag fått in tre jättefina referenser till min hemsida som är är sååå tacksam över. Och så har jag faktiskt haft en sittning över msn som gick otroligt bra. Det är någonting nytt jag provat, och tro mig det har fungerat över mina förväntningar. Jag är sååå lycklig.Skrattande Och framförallt TACKSAM!!!!!!!!!!Oskyldig

Zariah
0

Jag är glad för jag tog med min brorsdotters minsta flicka på stan. Hon var så glad för att hon fick hänga med. Jag bjöd på fika, köpte en prinsessklänning åt henne och annat. Så jag skämde bort henne lite idag och det kändes bra. :-) Kul att se hur glad hon blev. :-)

TantAlma
0

Jag har fått korrekt information från andevärlden som bekräftats idag. Jag har haft en toppen dag och träffat min nya arbetsledare som jag ska ha när jag börjar arbeta i april och jag har fått hjälp att klara av att resa dit…Oskyldig

Alma

Elisabeth-J
0

Jag är så glad för böckerna som jag fick idag. Tack Cristine! Kyss

Jag är glad att det går så otroligt bra för kurseleverna, ni skulle bara se vad duktiga dom är! Glad Ni sprider verkligen glädje och inspiration!

Kramar!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Och jag har fått tagit emot en fantastisk kontakt ikväll,med en av Elisabeth´s elever som förmedlade detta till mej! Tack snälla du,för en fin klockren kontakt,med ett lika fint,klockrent budskap!!Du var otroligt duktig!!

Thinka
0

Min gläjde och inspiration att forsätta med den mediala utvecklingen idag var en fantastisk kontakt som jag fick förmedla och jag är innerligt tacksam över att fått vara en länk ikväll (jag fick verkligen sopa upp hakan från golvet!)