Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 953 ggr
Zedd75
0

ANDRA SIDAN

Okej en tråd här ian jag går till jobbet.

kan man som mäniska gå och hälsa på på andra sidan ?

vad tror ni ?

jag vet vad jag tror

MVH Zedd75

Farwuq
0

Jag tror att det är möjligt att nå de något lägre nivåerna med astrala resor.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

BranDuir
0

med rätt tekniker…ja det är möjligt att vandra mellan världarna!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Happyspirit
0

Ja, visst jag har varit där och hälsat på ett antal gånger.Skrattande

Zariah
0

Jag tror man kan hälsa på där. :-) En kompis, enligt henne så ser hon andra sidan. Så fort hon blundar färdas hon i tunnlar. Hon har berättat att hon ser andra sidan då. Hon har sett en del av det Sylvia Browne skriver om i sina böcker. Hon ser portvaktare, byggnader. Hon ser vad de gör. Hon har sett så mycket och har pratat om att skriva en bok om allt hon upplevt och sett.

sven-g
0

Då kommer en fråga, är det inte farligt att gå in i tunneln, jag vågar inte.

Zariah
0

#5 Ser du också en tunnel? Jag vet inte om det är farligt eller inte. Jag har ju inte upplevt det själv, men kompisen är inte rädd så för att färdas i tunneln. Hon tycker mest det är intressant att få se så mycket. Hon bara blundar och då börjar hon färdas och ser saker och bara följer med. Så hon har svårt för att meditera eftersom hon färdas direkt då och ser saker.

Jane-Lyzell
0

Inte som fysik männska men som själ/Ande!

För du måste vara tunnare en luft - var det en klok man som sa! När denna fråga ställdes!Cool

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Bybo
0

#7 Svarade du på OM det var farligt?

sven-g
0

Anledningen som jag ser den, att den är vägen till dödsriket. Om man stiger in, kommer man ut. Det känns inte som man borde. Jag menar den väg som jag ser andarna försvinna i, en ljus tunnel. Detta känns farligt farligt

Bybo
0

Min ena son tror jag är/har varit farligt nära…  Tex:

En dag för nåt år sedan då vi går igenom skogen i mörkret…När vi närmar oss några hus och ser ljusen på avstånd säger han

- Åh, det där påminner om en del drömmar jag har…Jaha säger jag…hur då?

- Jag går/åker som i en mörktunnel och ser ljuset. Ja, hur känns det då frågar jag?

- Jag blir SÅÅÅ trygg, MEN dem stoppar mig innan jag kommer fram!! Va säger jag? Ja, det är som osynliga händer från sidorna som tar tag i mig och skuggor….

Kan det varit nåt sånt???

SEViking
0

Om ni är rädda för denna/dessa tunlar, varför letar ni inte upp någon som kan färdas "tillsammans" med er i dessa tunnlar, någon som vet och/eller har erfarenhet. Typ som guide.

SEV Oskyldig

Zedd75
0

Zedd75 tack för alla svar.

Jag har även jag varit på andrasidan och besökt.

Nej tunlen är inte farlig men den är lång  

MVH Zedd75

Farwuq
0

#12 Zedd75 förklara och berätta gärna, vi är rysligt nyfikna på sådana här saker.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Moonie
0

Personligen tror jag inte att man kan besöka andra sidan på så vis som nämns med bla tunneln och så….Att komma så dit tror jag endast är för de som ska vara där, lr de som av nån anledning dör och sen återvänder. Sen tror jag att vi ibland kankse får en liten iblick men då en begränsad sådan. Tror inte på att det är menat att vi ska veta för mycket om den sidan. Tror att vi får se mycket genom meditation…men andra sidan..nja… Men det är som sagt min åsikt och jag föringar inte dem som tror sej vart där….Om det kan jag ju inte uttala mej =)

TantAlma
0

Jag tror jag har varit där i en dröm, den var så tydlig och verklig och jag hittade min pappa som är död sedan 2006. Om det inte är andra sidan , så är det en plats där vi kan mötas i allafall i någon dimension.

Madson
0

För några år sen tog jag en överdos och hamnade på sjukhuset. Mitt hjärta stannade, jag upplevde något liknande de här tunnlarna" som beskrivs i tråden.

chik
0

Oskyldig  Jag vet inte men jag tror nog inte att vi kan komma så himla långt, om vi skall vara kvar som jordmäniskor..Jag täncker på nära döden upplevelser det är ljus tunnel o någon som säger att man skall gå tillbaka..som i inlägg "10 Bybo.hennes pojkes dröm..Sen när man drömer så blir det ju väldigt tokit..Men intresant tanke..För då kan vi ju få svaren..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Eija
0

Tnneln har jag har upplevt när jag mediterade, men det lustiga var att jag hade två svanar framför mig som flög….och tunneln var låååååång ….men jag kom aldrig fram till ljuset…såg den där långt borta men kom aldrig närmare….känslan var härlig på något vis, man liksom svävade bakom dessa svanar och allt käntes så skönt….

Bybo
0

#17 Ibland tänker jag att min son kanske var dålig på natten :-/ Han har dåliga njurar, allergi och hade mycket krupp…Men, jag var/ är lite överbeskyddande, så det var nog bara mina katastroftnkar….

klarabella
0

#4 Åh intressant, den boken skulle jag vilja läsa. Peppra henne mer!Skrattande

Zariah
0

#20 Ja jag ska peppa henne. :-)

Jane-Lyzell
0

#8 Nej jag svarade på huvud inläggetSkrattande

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

chik
0

SkrattandeBYBO "19..Ursäkta mig..Jag har svårt för att få till det i skrift..Jag menade med din pojks dröm..Han kom ju inte heller fram till slutet av tunelen..Hoppas att du för står nu vad jag menar..Ursäkta…..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bybo
0

#23 Japp, jag förstår :-D

Zedd75
0

Okej det börja med att jag hjälpet endar med en peroson på jorden att förmelda kontakten. Den person som även är en bra vän till mig. måde dåligt jag viste inte hur jag skulle hjälpa till. Då bad en av andran som jag altid har kalat för den vita damen. att jag skulle följa med dom hem på besök oss dom så vi kunde prata om det. Jag blev till en början väldig skäptisk men jorde till slut som hon sa. jag skulle lägga mig i sängen och slapan av mer och mer tills jag kände att jag stog i en tunel. det tog ett tag sen stog jag i en tunel och såg ett svagt ljus långt bort. börja gå ditt ått men komm aldrig fram. så jag börja väll få kram i benen och blev rädd. så jag avbröt det. Senar jorde jag ett nytt försök når veckor senare då komm jag fram till en gyllen grind där dom stog och tog i mot mig. vi gick till ders lilla stuga där som var röd och satt ute och dom bjöd på saft av något slag och pratade. det var första gången jag vära där. det var spänade och lite otäkt för man tänker sånt händer inte. men nu vet jag bätter sånt händer

MVH Zedd75

Zedd75
0

puter upp tråden