God morgon!
Hoppas att alla har klarat sig från morgonen utan större men… jag menar utan ÖN eftersom sidan tydligen legat nere 
Östersund bjuder på stadigt väder nu tydligen, alltså stadigt gråmulet, snöblandat regn… eller regnblandad snö… och lite snålblåst.

Godmorgon! Ja, sidan var nere ett tag men va bra att det inte var längre uppehåll :) Här är det grått men regnar inte för tillfället

god förmidag..lite sent inne idag..men det var stul på nätet…ha en bra dag i disset

God morgon..nu har ÖN abstinensen äntligen lagt sig 
Här är det också grått, men är lycklig ändå för snön försvinner mer o mer för var dag o våren närmar sig med stormsteg 
Morrn morrn, det regnade när jag knatade till jobbet vid sextiden men nu är det uppehållsväder och +7,6°C och lätt disigt högt där uppe.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God förmiddag. Här är allt bra,förutom vädret som är regnigt o blåsigt.Men det är ju ändå ljusare ute nu.. Snart kommer nog våren på riktigt.Ha en bra dag alla.

God morgon!jag är oxå den som måste logga in på ÖN så fort jag vaknat o är ledig,så funka det inte..men nu så..grått väder i dag..ha en fin dag alla!

Ja, jag kände lite halvångest ett tag här när sidan låg nere.
Här snöar det…Igen. Slask slask slask…
Har inte somnat än….*S*….Men god morgon på er alla….Här regnar det…dripp dropp ös….
God morgon! Jag hänvisar till Nancys inlägg så slipper jag upprepa.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.