Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 436 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & insiration 12/3

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Cristine
0

Nyss satt min son och jag i rummet och såg då hur lampan i köket började svänga. Jag tog fram min lilla slagruta och frågade om det var någon från familjen. Det var mamma, och pappa var oxå där.Vi fick reda på att min son ska få ett bra arbete så vi är väldigt glada. Den svängde i 14 minuter för jag bad om bekräftelse på mina frågor.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

drutten53
0

är glad idag..har just varit på min mors grav tänt ett ljus..idag är det två sen mamma gick över….säda även lite på graven..ska sen nästa vecka ditt igen..plantera lite lökar plus att sätta ditt påskliljor…kram

Zariah
0

Jag är glad för jag har hittat en fin present åt min brors sambo som ska firas i helgen.Sen är det min systers man som ska få sin present på lördag, och idag löste det sig så bra så jag kunde betala och vara med på presenten som min bror fixat.:-) Så nu finns det presenter och jag behöver inte springa leta och mera.:-)

Thinka
0

Jag är glad och tacksam för mina kurskamrater och lärare som lyfter upp mig och stöttar mig, när jag vacklar och tappar "tron".

Tatsu
0

Har fyllt frysen med kött, köpt av en bonde idag.
Allt var styckat och klart bara paketera och det var väldigt mycket köttfärs.
Nu slipper jag gå tillbaks med "surfärs" till mataffären på ett tag.

Har fått äran att hämta barnbarnet på gympan idag och fick titta ett tag, det var jätte roligt att se, glada pigga barn i massor som skuttar runt.

[Hellas]
0

#4 Jag är glad för att du mår bättre Puss vännen

Elisabeth-J
0

Kom hem nyss från Lycksele där jag har haft en demonstration ikväll. Otroligt glädjefyllt, känslofyllt och väldigt positiva energier! Tack till alla er som jag fick träffa ikväll!!! :) Det ger massor av glädje och inspiration :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus