Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1090 ggr
fettmedkevlar
0

Mammas sambo har gått bort

Mammas sambo har gått bort i natt, troligen hjärtinfarkt. Min mamma är helt förstörd och det gör så förbannat ont inom mig att se henne så. Hon hittade honom imorse och har gråtit utan uppehåll. Skulle någon kunna sända henne kraft och healing så hon mår bättre.

Jag mår verkligen dåligt av att se henne så, vill att hon ska bli världens lyckligaste människa. Snälla, hjälp min mamma att må bättre.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Marina2
0

Tänker på er.

Kram Marina

wolfie
0

Beklagar sorgen..Tänker på er..kramar

Morsan1
0

Styrkekramar till dig och din mamma

Kram Åsa

Elisabeth-J
0

Jag beklagar sorgen och förstår att din mamma har det jobbigt just nu och hon kommer säkert att ha det jobbigt ett tag framöver. Det är viktigt att hon går in i sorgen så hon får bearbeta den ordentligt.  

Många tankar och kramar till er!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

solblomman
0

Tänker på Er och tänder ett ljus  (min pappa dog också på natten av hjärtat så jag vet hur det känns )Många kramar från  Solblomman

NancyAlke
0

Många tankar och mycket värme härifrån…

Hoppfull
0

Oj vad jobbigt! Tänker på er båda!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Moonie
0

Sänder massor med Kramar och tankar…Jobbigt när nån man älskar försvinner till andra sidan….Tänder ett I^I för er….

Jane-Lyzell
0

är med er i tankarna sänder helande energi

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

mariaef
0

Värmande kramar till din mamma och dig.

Maria

Eva51
0

Tänker på er.

Eva

Vibeka
0

Varma kramar till din mamma och dig vännen.

Carina

tommytoe
0

Kramar till dig och din mamma

Cristine
0

Kramar tiller båda

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Britt-Marie
0

Kramar till er båda. Vet hur svårt det kan vara. Viktigt är ändock att låta sorgen få komma, så man kan bearbeta den.

Fint att du finns där för din mamma.

/Britt-Marie

EwaKristina
0

Sänder kramar till din mamma,och till dej.

Eija
0

Tankar o varma kramar till er båda, som andra har skrivit, så måste sorgen få ha sin tid…det är viktigt….

Eija

maiya
0

Kramar till dig och din mamma!

felixifokus
0

Beklagar sorgen för din familj Ledsen

Men låt mamma gråta och sörja  en period.

Rocktjejen
0

*Kramar om*..vet precis hur det känns..min mamma miste sin sambo efter 22 år tillsammans på ett liknande sätt..*tänker på dig o din mamma*

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sänder många tankar ett din mor..även till dig…tänder ett ljus för han

Erika-A
0

Sänder varma kramar till er bägge!

TantAlma
0

Varma tankar och kramar beklagar sorgen.

Alma

fettmedkevlar
0

Tack för alla kommentarer, har pratat med min mamma nu för en liten stund sen och hon gråter fortfarande. Det skär i hjärtat för mig och jag vill bara hålla om henne tills allt blir bra.

Han dog i sömnen, trots att han hade knutit åt sina händer krampaktigt så sa min mamma att han såg så fridfull ut. Men jag känner att det är inte RÄTT att just HAN skulle dö, han har övervunnit så mycket svåra saker i sitt liv. Han har klarat av 30 hundar när han var som sjukast och väntade på en njure. Varför ska då det här hända? Han som började må bättre, se friskare ut och vara gladare, varför ska han få betala för att hans liv äntligen blev bättre.

Det konstiga är att deras 3 hundar trampat omkring i flera veckor på kvällarna, varit upp och nosat på honom samt slickat på hans händer och ansikte. Dom har legat och sovit med honom, men natten till idag så har dom bara legat ute i vardagsrummet alla tre och varit ovanligt lugna. Kan dom ha vetat vad som skulle hända?

Min mamma ville redan igår innan 12 på natten åka in med honom, men han sa nej. Han ville inte in, kan han också ha känt vad som vad på gång?

Eija
0

Det kan han visst ha gjort, och likaså hundarna….det är vad jag tror iallafall…om inte han hörde till den envisa skaran som vägrade att åka in på sjukhus i första taget och knappt i sista taget….jag gjorde inte det, och som tur var för ett tjatit gäng, så lever jag idag…det var oxå hjärtat…kom in i tid…

Kramar om Dig o Din Mamma

fettmedkevlar
0

Han tillhörde den envisa skaran och ville inte åka in i onödan. Som den gången blindtarmen brast för honom, hans bror fick köra in honom med starka protester ifrån min mammas sambos sida. Men efter mycket om och men så åkte han in till lokala akuten. Dom ville ge han en 500gr alvedon och sen skulle han få åka hem. Som tur var kom en läkare så haft med min mammas sambo att göra med många gånger och sa att denna man får INTE skickas hem. För han kommer absolut inte in i onödan. Han hade även svår diabetes som gjorde att han gick ner i vikt, mådde illa, hade yrsel och knappt någon ork. Han låg även i diabeteskoma i 8 dagar tror jag det var, han hade inte överlevt om inte hunden hade tuggat av slangen som gav honom insulin.

Operation föreslogs och min mammas sambo tackade ja. När dom öppnade honom så såg dom att blindtarmen brustit och hela magsäcken varit fyllt av var. Hade han skickats hem så hade han mest troligt dött inom en timme. Min mors sambo hade överlevt och lurat döden flertalet gånger. Varför kunde han inte få överleva denna gång? Kunde han inte än en gång fått göra döden besviken?

Jag vill verkligen att han ska visa sin närvaro, så jag vet att han har det bra. Jag vill att han ska ge min mor ett Tecken på att han finns där och vakar över henne. Hon mår så fruktansvärt dåligt nu att jag själv mår extra dåligt för hennes skull.

Jag vill spola tillbaks tiden till igår och tvingat honom att åka på sjukhuset.

Jane-Lyzell
0

När tiden är inne och det är dags att gå över till andra sidan - finns inget vi på denna sidan kan göra åt det - så försök att inte vrida tillbaka klockan - Det var dags!

Han var envis säger du och det kommer han vara i nästa livet också - så han ger nog inte upp i första taget på att ge er Tecken på att han mår bra! Ha tålamod och trösta varandra under tiden! Man behöver sörja! För att göra avslut och sedan glädjas åt hans nya tillvaro!

En stor Kram och mycket Kärlek

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Zedd75
0

varam tankar får mig med

MVH Zedd75

Ina123
0

Skickar varma tankar och kramar till er båda.