Spöke på bild?
Meeen jag ser ingenting alls förutom den röda ringen? Är det den du menar? Jag misstänker att det är meningen att jag ska se nåt i den röda ringen!? Men jag ser inget tyvärr.

Jag ser tyvärr inte någon på dina bilder.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag är ledsen men jag ser inget! Får en känsla av nåt i trädet i mitten men det kan lika gärna vara trädet som gör mönster. Tyvärr för otydligt för mig.
ok :(
Anstränger man sig mycket så kan åtminstonde jag se något fast det kanske bara är jag :/

ser en figur som skulle platsa i sagan om ringen o ser 3 huvuden i trädet men kan som sagt lika gärna var trädet som orsakar dessa mönster får man fråga om det förekommer någon aktivitet
Ja, det är inte omöjligt att man kan. Men det är jättesvårt med bilder tycker jag. Det är ofta mönster som bildar nåt och egentligen vet man inte vad det är. Det är också lite så att om man gärna vill se nåt så ser man det. Hjärnan ger svar liksom. Jag har lite svårt att förklara men förstår du hur jag tänker?
Inne i huset förekommer det en del aktivitet men ute har jag inte märkt så jättemycket än att OM där är något att dom lyssnar på en och jag känner mig ALLTID bevakad dä. När jag flyttade hit trodde jag inte på det övernaturliga men varje gång jag var i närheten av trädet fick jag någon slags känsla som om någon spionerar på en typ eller bevakar mig
#9 ja det gör jag

de huvudena jag ser ser inte mänskliga ut det är därför jag undrar om jag verkligen ser någonting
Jag ser !! läskigt!!
#11 Va bra! Men du jag tycker i alla fall att du ska lita på din känsla. Det är ju du som har fotat och då känner du ju någonting samtidigt eller hur!? Så lita på den även om nu vi inte ser något i bilderna. Känner du en känsla av att vara iaktagen så stämmer det säkert. En vanlig känsla när man tex går ute på kvällen. Då är det oftast guiden som går nära bakom. 
Tack :)

Jag såg också. En människoskepnad i den röda ringen och ett ansikte i trädet..