Trans & Fysiskt mediumskap
Kurs
Trans och
Fysiskt Mediumskap
Lärare: Carol Ellis och Tony Leeson från Wales
Kursdatum: 27 - 30 mars
Obs! Innehåller Transfigurationseans med Carol Ellis, en väldigt sällsynt form av fysiskt mediumskap, där våra nära och kära kommer att igenom en mask byggd av ectoplasma framför Carols ansikte. Genom denna mask kan dom göra sig synliga för oss och till och med förmedla sig med ord.
Carol Ellis och Tony Leeson (Carols cirkelledare) bor båda i Wales, United Kingdom, och är certifierade medium hos the Spiritualist National Union. Carol är också en andlig healer ifrån "The Spiritualist National Union", certifierad lärare på The Arthur Findlay College (Stansted Hall) och håller kurser på the College of Parapsychology in Edinburgh. Och som professionell psykoterapeut för hon in detta i det mentala och fysiska mediumskapet och blandar kunskap och erfarenheter av att arbeta med det medvetna och omedvetna nivåerna av sinnet.
Denna kurs ger alla som är intresserade av Trans och Fysiskt mediumskap den sällsynta möjligheten att ha expert undervisning kombinerad av ett nära samarbete med andevärlden under många år.
Eleverna kommer att få ta del av förändrade medvetande tillstånd, sätta upp trans och fysiska cirklar, motta individuella instruktioner (vägledning) för ert mediumskap och uppleva fysiska fenomen som bords- seans och transfigurations- seans.
Kursen tolkas och hålls på engelska.
För anmälan eller mer info ring Nya Ramsbergsgården, finnvägen 6, Ramsberg. 0581-660901 www.ramsbergsgarden.se
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Det där låter jätte intressant.har läst om just sådana seanser med att anden kommer igenom via ectoplasma..har en gammal tidskrift som heter sökaren och just där beskrivs detta fenomen..

förlåt mig! det kankse var dumt o skriva i denna tråden..ber om ursäkt i sådana fall..
tror nog det går bra - men jag trodde nog att dessa inlägg jag gjorde skulle komma i den tråden där Kurser är - men Elisabeth får väll flytta den där den hör hemma!
Ectoplasma är intresant!
Vänligen Jane
#1 det är jätte intresant
Vänligen Jane