Lycklig,glad,underbart,kärlek till alla här
Jag är såååååååååå underbart glad… jag pratade nyss i telefon och detta är fantastiskt… ni som följt mej har sätt mina inlägg på de olika siterna ja och allt med att jag skickat pengar till främlingar.. ger av min kärlek… lånar ut pengar till grannar och ja gud vet vad allt möjligt…
och även om de persionerna vet vad jag heter så ser universum kossmos.. alla härliga ljuvarelser och anhöriga…. så ser de min godhet .. min glädje och lycka…. och nu ska jag få en massage bänk
HUrra hurra de har sätt till så att jag ska få en massabänk… en riktig nu kan jag åxå ta i mot folk och ge healing.. massage hemma hoss mej gud vad kul vad skoj……
jag är såååå himmla tacksamm tack tack tack … jag är så glad för detta…
Rätt åt dig
Nu får du känna på lite av din egen medicin. Att någon/några är goda/snälla mot dig.
Det har du förtjänat så himmelens väl,ingen kan unna dig det mer än jag…. Det gör mig så väldans glad att "höra" dina : åhhhhhhhhhhhh…. underbart……….. " Man kan ju inte annat än le då.
Tack för att du är den du är
Kram och ljus
Nettan
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Nämen så roligt för dig!jag blir ju så glad över dina ord..ååååh så kul o.s.v!Du kan ju inte bara ge hela tiden heller!ja nu är tiden kommen för dig att få oxå!gratulerar!
Kram Carina
Vad kul Kalle stort Grattis… Må lyckan fortsätta le mot dig….
Alma

Så roligt Kalle det förtjänar du verkligen…solstråle där
Massor av kramar
Kul - Kalle du förtjänar det
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Gratulerar !!Det är du värd..
Lena.P är jag i verkliga livet.