Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 472 ggr
Cristine
0

God Morgon!

Uppe med tuppen för att elda åt min dotter som ska iväg på jobbet.Idag är det regnigt och grått, ett riktigt vårväder. Blåser gör det också, så jag är riktigt glad åt att jag inte har något jobb att gå till.Önskar er en bra dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

wolfgirl82
0

Gomorron :)

Hoppas alla har haft en lugn natt. Är själv mega trött men till jobbet är man tvungen att gå till iaf.

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Farwuq
0

God morgon i duggregnet.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EwaKristina
0

Godmorgon!!Här är det oxå regnigt,men jag slipper i allafall gå till jobbet idag,då jag åkt på en rejäl förkylning.

FiaH
0

Godmorgon! Här är det rena rusk vädret idag, bara regn och regnLedsenOch varit vaken sedan kl 04, då min dotter blev magsjuk. Men önskar er alla en bra dag

Eva51
0

God morgon på er. Här är det också grått och vått. Ska tvätta i dag så det gör inget att det är tråkigt väder.

Gonken
0

God morgon på er alla..här är vädret grått men i hjärtat är det solsken.

Moonie
0

GodMorgon..=) Här regnar det men man ska inte gnälla Moder Jord behöver det med så…=) Önskar er alla en bra dag…vink vink

Ina123
0

Godmorgon, här är det också grått och trist men inte så kallt och fåglarna kvittrar så det finns hopp om våren iaf Glad

NancyAlke
0

God morgon!!!  Här är en trött en… har sovit lite oroligt men med trevliga drömmar som gärna kunde få vara sanndrömmar… ville inte vakna i morse Flört 

Östersund bjuder på gråväder som vanligt… i går regnade det och i dag kommer det såna där stora blöta snöflingor, såna som det nästan plaskar om när dom landar… Stan är näst intill snöfri nu, men eftersom jag bor i utkanten och lite högre, så har jag fortfarande livsfarliga isgator på väg till bussen… Längtar efter barmark även där, lågskor och klackkängor nästan skriker efter att få komma ut nu… Räcka ut tungan

Elisabeth-J
0

God morgon! Här är det blåsigt och snöar.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

SEViking
0

God morgon till er alla

SEV Cool

tommytoe
0

Godmorgon! Usch, vilket väder idag inte alls likt som igår o lite trött här med.

Happyspirit
0

Godmorgon här regnar det fortfarande och jag är sjuk idag. Känner mig som en påse nötter typ.

mariaef
0

Godmorgon! Tror det regnar i hela avlånga landet idag. Blääh!!!

BranDuir
0

God förmiddag…regnet finns här oxå…men jag intalarmig att det är ett ljumt vårregn…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
0

God morgon allesammen(eller rättare god förmiddag)Glad Här i Skåne NO är det grått och småregnigt. Men regnet behövs nu när allt börjar att gro och växa. Det är ju iaf rätt varmt.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman