Omöjligt!
Hej på er :)
Var ett tag sedan jag var här men mycket har hänt på hemma fronten med flytten och allt.
Jag skrev förut *ca 7-9 månader sedan* om mitt lillmonster som är livrädd för sitt rum och att vi försökt med att plocka bort lampa, jag har kört rening etc men det fortgick. Nu har vi ju flyttat, han har rummet sitt på samma plan som v-rummet men nu är det väl ändå extremt anser jag. Han går inte in i rummet ens dagtid och han går snabbt in där och hämtar någonting om man följer med. Det känns som om jag har försökt med alla medel att få frid i hans rum men det fungerar inte. Han säger att saker flyger i hans rum och han som ikväll blev helt hysterisk när jag sa att han skall försöka sova i sin egen säng, det slutade med att han återigen fick sova hos oss.
Om det inte hade varit för hans hysteri och stoora tårar så hade jag garanterat trott att det är en fix ide´ men det kan omöjligen vara det. han ser någonting *säkerligen den griniga gubben som följt med oss från förra stället* men vad ska jag göra för att få bort honom… ska JAG flytta? ;) *hahahaha* jag är ju så vitt jag vet den mediala länken i vårt hushåll… *Skrattar* nä skämtåsido…. nått bra tips förutom rening med salvia som gör gubben mer grinig *S* och jag kan heller inte ringa något medium, min ekonomi tillåter det inte riktigt….
Kram T
Börja med att själv sova i rummet och se om du känner något konstigt. Efter någon vecka kan du även låta pojken sova där tillsammans med dig. Om inget konstigt hänt under den tiden så kanske vågar han sova där själv.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland