Glädje & inspiration 11/3
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag har fått en skön massage av min allra bästa vän, hon är min mentor, mitt bollplank. När hon masserar mig så förnimmer hon en massa som jag har varit med om i nuvarande och tidigare liv så det är lika spännande som skönt.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Glädje…ja det kände jag idag när min lilla son gick fram, klappade till mig på rumpan och sa "mamma, vilken fin liten rumpa du har", då skrattade jag gott*s*

Jag är så glad idag för sonen och hans flickvän är så glada för sin nya lägenhet :) Dom flyttar in nu för fullt så nu gav jag bort min soffa och är utan själv så inspirationen blir att leta efter en ny soffa :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag och barnen blev bjudna på en god middag hos en vän. :-)
Dom har varit hemma från dagis idag pga. studiedag.

Bara att vakna upp till en ny dag är skönt, trots att man vet vad som väntar.
Skulle man inte vakna alls, då behöver man inte bry sig.
Ha en bra dag och en bättre i morgon.

Jag fick en blomma av en kund!
Har "bara" pratat med henne i butiken, aldrig träffat henne privat. Jag blev så rörd och jätte-, jätte-glad. 
Jag har haft en härlig dag på jobbet. :-) Sen är jag glad för att så många skriver till mig genom hemsidan så jag får träna. :-) Känner jag är på rätt väg. :-) Sen har jag hälsat på 3 syskonbarn och överraskat dom med lite god glass och sås till det. Dom blev såååå glada. 

Jag är så glad idag. Jag fick en lappkniv i gåva av en vän, å på läderslidan till kniven var det graverat en så underbart vacker örn.
Jag är nog gladare än gladast, denna gåva blev väldigt speciell för mig, då jag har, och förmodligen alltid haft örnen närmast hjärtat.
SEV 
Jag har en bra dag,har äntligen blivit registrerad som ny medlem här! Tack för ditt fina och trevliga bemötnade Elisabeth! Du ville ju så gärna hjälpa mig,det var datafel jag har haft som gjorde att jag ej blev reg. innan.
Kram Marina2