Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: bildgalleri
Läst 1554 ggr
drutten53
0

Då var det dax

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu mina vänner har jag både luktar och hållt det lilla…lukta åt er oxå..hi hi..har även rappat honom…LIAM blir namnet…han är lite killig under fötterna..han tjuvtitta på mig när jag höll han..han undra nog vem jag var nu…välkommen till världen lilla knatte..kram…sätter ut 2 bilder

drutten53
0

nykommen till världen..mor o son trött och helt slut…kram

HannaJonsson
0

Åhh så söt! GrattisGlad!!

Elisabeth-J
0

Men ohhhh så söt, jag kan känna doften och nu vill jag bara hålle det lilla underverket och gosa med han en stund! Glad

Nästa gång jag åker ner drutten så tar jag en sväng till Katrineholm och lånar honom några minuter Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

klart du får elisabeth…jag försökte köpa han men det gick dom inte med på…har lukten kvar i näsan ännu…kram

Elisabeth-J
0

#4 Va, ville dom inte sälja honom? Förvånad Du är ju mormor och kommer att få många gosiga och roliga stunder tillsammans, barnvakt får du ju vara också Skrattande

Elisabeth 

Vibeka
0

Vicken gullepluttis!!! Kyss Grattis igen!

maiya
0

Grattis,vad söt han var det lilla underverket.Glad

drutten53
0

skojar du nu elisabeth..vad tror du jag föddes för och till..JO det ska jag tala om..för att vara barnvakt…så mitt sista 8 åren har jag bara varit barnvakt…så gud greja detta bra..hi hi…men snart är dom stora  då vill dom inte va hos mormor eller farmor…då blir det att jaga dom på stan..kram

EwaKristina
0

Vilken go liten krabat!!SkrattandeGrattis,Drutten….

cillaj
0

Grattis!! vad du nu blev, jag hänger inte riktigt med i svängen, har lite bomull i huvudet, men man måste ju glädjas åt ett nytt liv. så många kramar från mig. cilla.

Tara
0

Grattis och vilken söt krabat/kram

Nemi69
0

Ååååh vilket litet underverk och vilket vackert namn, Liam! Grattis!!!

drutten53
0

hej cilla det blev en liten kille som.kom till världen den 16 nov…

hur är det vännen..tänker på allt..är ledsen…men vännen..kramar om dig…var rädd om dig..kram

Sol-Angelica
0

GRATTIS ETT NYTT UNDER HAR ANLÄNT!,,,Skrattande

Morsan1
0

Vilken underbar parvel! Söt som sjuttsingen! Jag hänger med Elisabeth till Katrineholm och blir medbrottsling. Bjussar du på fika då Druttis?

Elisabeth-J
0

#15 Ja följ med då men pax för att gosa först! Flört

Elisabeth 

Morsan1
0

Ja det kan du få göra. Jag börjar med fikat så jag får största bullen!

Glad

Elisabeth-J
0

#17 Deal Skrattande Bullar och kakor kan jag vara utan Cool

Elisabeth 

SusanneStromstedt
0

Vilken liten charmknutte!!

Och babydoften känns i hela datarummet ….

TantAlma
0

Gud så go! Vad roligt.. Sötnos…

topsie
0

oj så go. Visst är dom som små underverk. Man blir lika tagen varje gång.

drutten53
0

klart morsan det blir fika då…lukta får ni göra i omgångar..hi hi..om inte jag då har redan lukta bort allt det goda…kram

Helleh
0

Vilken sötis :)  kom på mig själv med att sitta & le när jag såg första bilden :)

tycker många nyfödda ser arga eller besvärade ut, fast det kanske inte är så konstigt, de har ju oxå varit med om en pärs :)

Liam är ett namn jag ville ha på min son, Liam & William var de finaste pojknamnen, men sen snodde min syster weilliam till hennes son & Liam skulle bli alldeles för likt :(

Han verkar ha mycket hår lille Liam :) Nyföddas hår är ju såååå mjukt :)

Happyspirit
0

Oh GRATTIS!!! sååå söt liten kille Liam det är ett fint namn. *Ler* Jag vill också gosa och lukta hahahaha!!!

drutten53
0

synd att man inte kan sätta in doft här..så kunde ni alla få ta del av lukten…ja du han har mycket hår…småler..ja han snuttar på sin tumme..han smacka då gott då..knep ihop ögonen..o bara njöt av tummen..

Happyspirit
0

Oh jag ryser!! skrattar.. Jag gjorde faktiskt det när jag läste drutten…en rysning for genom kroppen. Bebisar är underbara.

[SallyCinnamon]
0

Åh så söt! Och Liam är ett jättefint namn!

drutten53
0

nu blir det att dra kroppen till sängen..tänka på att jag är mormor igen..till LIAM…så jag tog en sista titta på bilden…sen hörs vi i morgon igen…natti natti..sov gott ni alla och dröm vackra drömmar..sänder ut min söta ängel till er  hon stör osynlig sömn över er

Happyspirit
0

God natt !! Dröm sött *ler* jag ska också lägga mig nu

Kraaam

Thinka
0

Oh vilken gosig och söt liten kille!

drutten53
0

hej hej mina vänner nu ska jag upp och lukta igen..se vad jag köpte nu idag…kolla in stumperna…kram

HannaJonsson
0

Vilka söta:)

Jane-Lyzell
0

Gud vad sött - Grattis Drutten, vad härligt - blir alldeles varm i hjärtat

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

vapala
0

Lite varma gratulationer o mycket ljus åt Liam…Man kan juu inte bli annat än sugen när man ser en sån liten ängel.

SEViking
0

Välkommen ut lille vän

SEV Oskyldig

Happyspirit
0

*Asg* Jag tänkte väl Förvånad Igen Drutten ???? *Asg* Sen såg jag att det här var ju en tråd från november ju. Då är Liam nästan fem månader snart.Flört

Mitt barn barn som kommer i Maj ska tydligen också heta Liam, har barnen bestämt.

Kramis

SEViking
0

Luring asså, eller ytterligare ett bevis på att man bör kolla datumet innan man skriver inläggen.

Men vem vet, kanske bäbben varit instängd nånstans *ler*

SEV Cool

drutten53
0

asgarv..ja du happy inte är mina barn några kaniner..asgarv..nej du nu får det allt räcka….sätter in ett nytt foto.så ser han ut idag..om 7 dagar är han 4 månader..

Happyspirit
0

Hihi så söt. Som ett litet penntroll. *ler stort* JA, fyra månader måste det ju bli, jag låg en månad före där. Räknade fel på fingrarna *Asg*

[Hellas]
0

Jamen han är ju för goo den lille Liam.
Visst had du rätt Happy han ser precis ut som penntrollen eller de där som var lite större och som man gjorde små kläder till i Filt eller annat material *Ler*.

Happyspirit
0

Ja, på det älskade 70 talet haha!Flört

TantAlma
0

Puss till den lille Liam från tant AlmaKyss