Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 933 ggr
mamman30
0

nyfiken!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!!

Undrar bara om det finns nån som ser samma sak som jag gör på kvällarna lr om det bara e inbillning…..vill inte säga nått mer för att ni inte ska bli påverkade!!!Kramar

NancyAlke
0

Det jag kan säga är att jag snabbt stängde bilden, för att jag inte ville veta vad du ser om man säger. Jag säger inte att det är något otäckt, utan att jag har för liten erfarenhet för att vilja ta det steget just nu…

[mia-38]
0

Hej!

Jag ser nåt som finns på garderobsdörren. Är det nån mer som ser???

Elisabeth-J
0

Jag fick en bild av en mansgestalt i ditt hem. Ingen som vill något illa, men har starka energier. Jag ska senare titta mer på det så berättar jag det jag ser i ett pm till dig.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

mamman30
0

jätte snällt….tackar så mycket….

mamman30
0

lägger upp fler kort

mamman30
0

och ett till….

Cristine
0

Jag ser en stor vänsterhand på höger skåpdörr.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

mamman30
0

ett till

Tuva-Lena
0

Jag ser en hand på den högra garderobsdörren. Ser ut ungefär som på byggarbetsplatser där man inte tillåter allmänheten att beträda området. Det brukar stå "Stopp" och så ser man den här handen. :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

NancyAlke
0

Jag kunde inte låta bli att kika lite mera…  Jag tror inte att det är speglingarna i garderobsdörren du brukar se, utan snarare skuggor i själva hallen.

NancyAlke
0

Brukar den där garderobsblomman röra sig?

mamman30
0

ja det kan man säga att jag gör…

mamman30
0

det vet jag inte riktigt om den gör men det är någon som leker tittut bakom den och kikar fram när jag sitter framför tvn

Eija
0

Hej, på första bilden ser jag en kvinna som håller en baby inlindad i famnen….bra fantasi va….men jag är inte heller kunnig inom sådant här

Manni
0

Nu har jag provat och det jag såg var en fågelbur, en hockeytröja på en hylla och en man som ligger i en soffa och läser en serietidning. Ta mig inte på för stort allvar, för jag bara övar. Glad

mamman30
0

tacksam för alla svar och försök…..

melia
0

speglingarna på garderobsdörren (första fotot) ser ut att komma från tavlorna på väggen till vänster det är tre fyrkanter på dörren precis som på tavlan, tyvärr är jag inte till någon hjälp alls med att kunna se något :)

Eija
0

#17 du har nog så rätt…suck…jag som såg något…Skrattande

Tara
0

Ett barn som springer omkring.

mamman30
0

Ingen mer som vill försöka sig på????

vapala
0

Jaha ja alla ser olika saker, jag tror det mesta e reflektion på skåpsdörrar och så men på  stolen (bild 1) ser det ut som en minigestalt klättrar. Orber på de andra bilderna ad jag kan se…

Ludvig1
0

14# tycker mig med se en kvinna som tittar neråt på sin baby inlindad i något. kvinnan ser ut att ha en luva eller något.

drutten53
0

ja du mamma30..det var synd att det inte gick att skicka ett pm till dig angående bilden..men jag har förstorat upp den..jag vad jag då såg får jag väl behålla för mig själv då…att jag vill sända ett pm..beror på att det jag ser kanske ska tas privat..men men

NancyAlke
0

Så det du ser på kvällarna är alltså mera än att någon leker tittut bakom din blomma?

Zedd75
0

jag vet inte får väldig konstiga vibbar oav fottona var tuvungen att koppla upp mig för och få en känsla. att det fins någon andlig aktivtet där tro jag inte råder nå tvivele på men vad det är eller hur många det är låter jag var osakt. tror allafal att det är fler en en.

MVH Zedd75

mamman30
0

tack alla som vill ge sig på det här…kramar

TantAlma
0

Det första jag såg var en stor hand sen såg jag som en person med ett barn i famnen det är en man brevid honom står en kvinna och håller om mannen.

andra korten en man med skägg som klappar en hund. hunden är en schäfer

tredje schäfern igen och 2 gestalter ej så tydliga att jag kan beskriva dem mer

fjärde mannen med hunden igen…

mamman30
0

vet någon varför det inte går att skicka pm till mig??

camecat
0

För att du är så hemlig? Flört

Morsan1
0

#28 Jag har provat! Tjoa till om det inte funkar så kan jag kolla upp det.

Åsa

mamman30
0

ingen mer som vill??