Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 472 ggr
annechristineg
0

Vad ska jag göra???

Jag och min man har upplevt många konstiga saker i vårt hus, vi ser skuggor, jag har sett en man i någon slags uniform, köksluckor som slår igen, och en stark blåst inne i badrummet, i källaren hör jag också nån som ropar mamma, jag och min man kan leva med det, fastän man ofta tycker det är obehagligt, men nu har det börjat bli värre och det händer något i våra två minsta döttrars rum, minsta dottern (9 år) verkar oberöd, men vår dotter som är 11 år gråter och är orolig, hon vill absolut inte sova där inne, hon säger att det står någon bredvid hennes säng på kvällarna, nu har hon sovit inne hos oss i två veckor, vad ska jag göra??? är det någon som vet vart jag ska vända mej för att få kontakt med ett medium, man känner sej så maktlös när det drabbar ens barn :( Snälla svara någon. Kram Anki

rosmarin90
0

Hej om du skriver vart du bor är det lättare att rekommendera ett medium. Fanns ingen beskrivning på din sida heller….eller ort.

annechristineg
0

Jag nyss blivit medlem, ska kompletera min sida snart, jag bor i Ramnäs, 2½ mil utanför Västerås

rosmarin90
0

Hej igen

Det finns gott om medium därikring. Jane Lyzell till exempel från Ramsbergsgården.

Det finns en mediumlista du kan söka i härinne också.