Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 522 ggr
Helleh
0

Positiv energi

Jag måste erkänna, dock lite skamset då jag nog inte lyckades, att jag försökte mig på att göra mig av med negativ energi & fylla mig med positiv energi genom visulering…

Jag har så svårt för att koncentrera mig, men på nåt sätt känns det som jag kke lyckades lite, jag har trots massa tråkigheter denna vecka, se mkt positivt ändå & vara rätt glad.. Kke det är det underbara vädret som hjälpt till..

Men hur gör man egentligen när man visulerar? Gör man som jag försökte, försöker framkalla en bild & en känsla & bestämmer att så ska det bli typ?   Sitter med sonen i knät, så jag ber om ursäkt om det blir lite luddigt nu när jag skriver :)

Elisabeth-J
0

Det stämmer att du kan göra så när du visualiserar, då föreställer du dig en bild och en känsla :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

Japp svårare än så är det inte *ler stort* Med så mycket inlevelse du bara orkar. Känslan är viktig.

Helleh
0

Ahh, men då gjorde jag ju lite rätt då :) Fast det värsta var att jag somnade mitt i allt & fick börja m några ggr tills jag gav upp ^^

Jag får nog fortsätta öva, jag blir väl bättre på att få fram bilder osv med tiden :)

[Hellas]
0

#3 Det behövs oftast lite träning för att orka med att hålla kvar visualiserinnarna utan att distraheras av andra tankar eller ljud eller……att somna :-).
Men det är roligt att Du är på rätt väg!

TantAlma
0

Ibland får jag hjälp med visualuseringen från mina änglar så be dem om hjälp när de känns trögt. Alma

Helleh
0

hihi, nu känns det väldigt skoj att jag har fått det bekräftat :) Då är det bara öva som gäller, fast jag ska nog försöka vara utvilad först  *S*

Hmm, får nog be om hjälp om det inte går så bra senare då :)  Uppenbarligen har jag ju lyckats be & har fått hjälp från andra sidan, även om jag inte vet riktigt vilka, men jag har tydligen gjort rätt då iaf :)