Känslor och sånt..
Som dem flesta kanske vet har det hänt en
del hemma hos mig, och på senaste tiden
har jag känt det som om andarna har försökt
nå fram till mig på olika sätt. Och det känns
som om dem inte vill skrämma mig när dem
gör de olika sakerna dem gör, men ändå
skrämmer dem faktiskt mig. Det känns som
om dem hela tiden vakar över mig och ibland
kan det vara lite jobbigt.
Men sedan min farbror dog har det hänt ganska
mycket här. Pappa har varit 'sjuk' och hade samma
symptom som hans bror hade innan han dog men
när han gick och kollade sig hos läkaren var han
helt frisk och behövde inte oroa sig över nått. Jag
har varit nära på att bli överkörd flera gånger, senast
igår när bilen var ca. 1 dm från mig. Och vi har trillat
och skadat oss flera gånger, men aldrig allvarligt. Är
det bara jag som är dum när jag tror att det är min
farbror som vakar över oss? Och varför har jag den
känslan av att andarna här hemma vill nå fram till mig?

Lita på känslan du får, det är nog så at någon/några söker din uppmärksamhet. När du känner så kan du meditera en sund och fråga vem det är och vad den/dom vill säga till dig. Lita på allt du upplever.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Om din fabrors "ande" vakat över dig och din familj, så hade väl "anden" kunnat se till att din far inte oroat sig för sin hälsa. "Anden" hade också kunnat se till att du inte varit nära att bli överkörd flera gånger och att ingen av er ramlat omkull.
Det mesta som händer oss är slumpens skörd, inom de begränsningar vi själva sätter för vår tillvaro.
#2 Ärligt.. nu har jag läst en hel del av vad du skriver i olika trådar,, fattar inte ens varför du är reggad på detta forum???,, Om du nu inte tror på andevärlden o medium osv,, Varför göra dig lustig över oss som tror på detta,, och mår bra av at tro på detta,,
#2 Nu gissar du igen, sa inte du att du inte pysslar med sånt?
#0 Lita till din känsla och njut av du har någon som vakar över dig. Jag har haft den känslan i många år men inte gjort annat än att acceptera… Nu har jag börjat surra med min guide, både i Meditation, tankarna och genom en pendel… det känns jättetryggt. Pendeln är det redskap som är enklast att få kontakt med.
Du känner väl att de vill fram till dig, eftersom de vet att du är nyfiken och lättast att komma igenom hos.