Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2158 ggr
FinalHeaven
0

Andar, Änglar, demoner?!

Ni som är medium och har kontakt med andevärlden. Vad är det som gäller? Man har kollat runt och de pratas hejj vilt om demoner, änglar andar etc.

jag kan förstå att folk kan kalla vissa "krafter" för demoner, för det kanske bara är en själ som på Jorden varit ganska elak mot sin omgivning. Men änglar? Så de finns änglar, men är inte dem andar?

Sen när det kommer till guider, vad är dem egentligen?

Vad är det som existerar egentligen? Får ont i huvudet…

Farwuq
0

#0 Själv vet jag inte mycket; jag har mest sett människoliknade varelser, ingen av dessa har jag upplovet som direkt ond. Sen har jag även sett varelser som man kan assocciera till människoliknade, de har varit otrevliga.

Men om de var demoner låter jag var osagt, hoppas någon med mer erfarehet kan hjälpa dig. Men vad jag har hört är demonerna ungefär som rovdjur i vår värld; håll näsan borta ifrån dem.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

tarotlasse
1

Jag har alldrig någonsin  under den tid jag jobbat som medium stött på en demon eller ond ande.

men många som berättar om att dom har gjort detta men anser det är folks rädslor som skapar dessa monster inte ngt som finns.

dÄREMOT HAR JAG STÖTT PÅ VILSNA SJÄLAR SOM INTE KOMMIT ÖVER TILL LJUSET AV NGN ANLEDNINg dom kan kännas väldigt obehagliga att möta men dom är inte onda eller några demoner.

Dpm har en massa ångest inom sig och är väldigt frustrerade och kan bära på en del ilska.

Men dom behöver hjälp att hitta ljuset när man har hjälpt dom är dom hur goooa som helst.

Kan ge dig ett exempel om en själ  inte fattat att den har avlidit och kommer hem till sin bostad och hittar ngn annan där  så klart den reagerar.

Hur skulle du själv reagerat om du kom hem från jobbet och hittade en helt okänd person som håller på att möblera om i din bostad  visst hade du blivit upprörd  och gjort allt för att få bort inkräktaren för det  är du då ond eller en demon för det ?

Så min uppfattning är att det finns inga demoner eller onda andar .

Lasse