Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2758 ggr
FinalHeaven
0

Andar i kroppen?

Hej.

Undrar bara om man kan få oinbjudna andar i sin kropp?
Inte att de tar över kroppen utan att man kan känna deras "känslor" när det var i livet. Att känslorna bara kan komma plötsligt utan att man själv ens vet varför…

Läste om något sånt på internet, blev ganska intresserad!

Vill bara veta om det stämmer eller inte.

Moonie
0

Personligen tror jag inte att man kan få objudna andar i sin kropp. Att du däremot tar in deras känslor är ju en annan sak. Förmodligen har du då nån ande runt det när detta händer. När man har kontakt så får man ju bla in deras känslor och så….

Man kan ju även få in personers känslor som finns runt omkring oss, de man har band med så att säja…Jag kan känna av mina vänner när jag tänker på dem och så…

FinalHeaven
0

Mycket intressant!!

De där att personers känslor kan smitta andra personer i sin omgivningen. Speciellt djur kan känna av deras ägares känslor och där efter agera.

Men kan man få en ande som förföljer en om man kör Anden i glaset? (som bara ett exempel)

Moonie
0

Personligen är jag emot Anden i glasset av den anledning att om man inte vet vad man gör så kan man få skumma saker att stanna kvar. Alla andar är ju kanske så snälla lite beroende på om det gått över lr inte…..Tror inte på elaka i den benämnngen att de tillhör nån annan sida utan mer att de som inte gått in i ljuset bär med sej sina jordiska personligheter……Vem man vad man gör så tror jag att man får ett beskydd av de sina och kanske mer lyssnar lr vad man ska säja. Många tycker att anden är en kul grej men det är det ju inte på så vis att vi faktiskt tar kontakt med andra sidan och ens okunnighet kan som sagt ställa till det. Så enligt mej är svaret på din fråga..Ja, man kan få med sej andar som kankse inte direkt förföljer en men som kan orsaka obehag.

Djur är väldigt mottagliga för oss människors känslor och även den andra sidan..=)

FinalHeaven
0

Tror jag har kört anden i glasen någon gång, men de var längesen. Men har några kompisar som har gjort de och de blev väldigt rädda…

Moonie
0

Tror nog man skrämmer upp sej lite oxå =) Jamenar det är ju ändå saker, typ glaset som rör sej och så…..Å själva tanken på kontakt kan ju skrämma många =)

Å det är ju så att man får ju inte alltid med sej nån kvar så att säja…det är väl mer en sak om KAN hända om man har otur så…

tarotlasse
1

Nej en ande kan inte ta över din kropp.

Däremot kan en ande gå in i din aura och påverka dig på det viset.

Läste ngn stans att dom vid en undersökning där ett medium arbetade att den använde ett litet område i bakre hjärnan som narmalt inte användes av oss.

Samma sak när mediumet gick i trance och där det sägs att anden tar över kroppen  så visade sig att den personen använde sig av samma del i hjärnan som när den länkade.

Så på det viset så kan anden påverka hjärnan så att man rör sig och visar upp rörelser som anden gjorde när den var under livet.

Om ni sett på en storseans så kan man i bland se medium som går på samma sätt som anden den har kontakt med gör eller den gör samma miner eler gester som den avlidna gjorde.

Men anden har inte tagit över kroppen utan använder en del av mediumets hjärna för att röra sig och bete sig på samma sätt em anden gjorde.

Lasse