Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 597 ggr
NadjaFilur
0

Hur känner ni?

När det finns energier hur känner ni då? Typ obehag,Rädsla eller kanske glädje?

Jag kännde mest obehag när någon kollade på mej när jag skulle sova och lutade sig över mej men samtidigt blev jag ganska arg för jag ville ju sova och det var inte så lätt då..Jag känner ingen rädsla alls för det övernaturliga.Det är ju väldigt spännande med.Men när jag berättar detta för mina vänner och folk så säger dom "Var du inte rädd?" Så tänkte jag med förut men det är ju inte alls så.Varför kan man tro det? Är det för att man inte vet vad det är och inte har upplevt det eller? Kram Nadja

april4
0

Känner inget obehag nuförtiden, för jag tänker alltid såhär, att det är nån som vill se till mig. Fanns en tid då jag kände obehag av närvaro och även rädsla.

sven-g
0

Väldigt olika, endel känns bra, annat mindre bra. Känns nästan lika från mäniskor, när dom kommer för nära.

Moonie
0

Är inte heller rädd när jag känner energier. Är medial så jag är van vid det så att säja. Förr kunde jag väl kankse tycka att dt var lite sådär innan man lärde sej att skilja på energierna så att säja. Men som april4 säjer så är det ju oftast nån man känner som kollar till en på olika vis =) iaf när man känner av energierna hemma.

NadjaFilur
0

Okej tack :)