Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1068 ggr
Masimo
0

Orange energi

Hej,

Jag är alldeles ny här på denna sidan. Kanske någon som vill kommentera eller svara på det jag upplevde inatt. Jag har tidigare i livet fått energi, som jag med ögat kunnat se. Det har kommit nattetid i olika former, men främst som kompakta moln svävandes i taket, stannat över min kropp för att där gå i tusen bitar och falla i tusen bitar över min kropp. Senaste tiden har jag bett om energi och inatt vaknade jag alldeles klarvaken med känsla av andlig närvaro. Efter en stund blev en orangefärgad "låda" synlig i taket. Den stannade upp ett ögonblick för att därefter öppna sig. Ur lådan flödade det energi som var ämnad för mig. Lådan stängde sig och for iväg. Jag tackade och somnade därefter om. Hade glömt händelsen, men kom på det framåt eftermiddagen.

Är det någon här som får en ahaupplevelse eller någon som förstår färg och form? Spännande om någon här kan dela med sig av sin spontana tanke och känsla.

Tack på förhand / Ulrika

Gahella
0

Orange står för bl.a sex, relationer/intimitet. I chackrasstemet så är står det för det andra chackrat. Kände du något speciellt efter den här händelsen?

TantAlma
0

Jag uppfattar det som healing när jag får till mig färger.. Du få nog helt enkelt hjälp att fylla på….glöm inte tacka Flört 

Här om natten hade jag ett besök i from av genom skinnligt energi  jag kunde ta på det i luften. Det känndes som man klappa Ull ungefär…. det var en härlig och häftig upplevelse… Jag kände mig trygg. trots att jag är ganska ny öppnad ….

Happyspirit
0

Min spontana känsla är att du stängt in din kreativitet lite för länge nu och att det är dags för dig att ta tag i den igen.

Kramis

Masimo
0

Jag ler åt din känsla Happyspirit! Din känsla är korrekt. Jag har sedan barnsben varit medial och uppväxt med en mamma som arbetadeheltid som transmedium. Vi jobbade en hel del ihop, men hon dog -97 och därefter har jag lagt andligheten mer eller mindre på hyllan. Andevärlden kallar mig gång på gång och min mamma är otroligt intensiv. Nu har jag blivit "kallad" på allvar och tillsagd att det är dax :-)

Spännande att du tolkade in det genom mitt inlägg ;-) om orange energi!

Med värme / Ulrika