Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 726 ggr
april4
0

Påhälsning

Varje gång nån dör i vår familj, så har jag alltid haft påhälsning en kort tid efter deras bortgång. Min systers son gick bort alldeles nyligen och igår kväll satt jag på soffan och tittade på TV. Då kände jag en rejäl vindpust från höger och blev samtidigt kall om högra armen. Senare när jag satt vid datorn, så kändes det som nån blåste mig i nacken. Ville bra dela med mig.

Lenha
0

Tack för att du delade med dig, och jag beklagar din systers sons bortgång. Jag brukar också få påhälsningar från döda släktingar. Senast i måndags den 3 mars så var min morfar på besök. Han gick bort för ett antal år sedan och i måndags skulle han ha fyllt 80 år. Jag tände ett ljus för honom innan jag gick och lade mig. Kände sedan hans närvaro i rummet. Jag frågade om han var här och sekunden efter så kom det en konstig signal från min telefonladdare (till en bärbar telefon) som jag aldrig har hört tidigare. Jag fortsatte att prata med honom och fick nya signaler till svar. Jag vet inte vad han ville säga men jag kände mig oerhört trygg av hans närvaro. Han gav mig sedan healing och jag somnade… När saknaden är stor ger det ibland stor tröst att veta att de fortfarande finns med oss…

april4
0

Tack själv för din berättelse. Jag däremot har aldrig fått det bekräftat vem det är, även om jag frågat, men upplevelsen är enorm.

Elisabeth-J
0

Det är så fint när dom kommer och hälsar på oss :) april, du fick kanske en känsla av vem det var dom gånger det hände? Lita till din känsla :)

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus