Det nya programmet!
Idag får man nte glömma "att leva bland döda" . Jag missade det förra veckan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag kommer missa det ikväll :(

Missar jag med :( men får väl hoppas kunna se reprisen på lördag.

Jag såg det förra veckan, och blev väldigt imponerad!
Hon är jätteduktig!
Hon är toppen…tårarna rann på mig när jag såg programmet förra veckan. Jag kommer att sitta hos Eleri och titta i kväll…
Fokus på TV:n kl 20,00, ikväll……
Nu börjar det snart!! Bänka er bröder och systrar!!! 

sitter och kollar nu:)

Och de visar inte det på Anytime…
Skulle ju verkligen vilja se det!

Det var bra denna gången med,
Skulle själv inte vilja bli "på hoppad" på det viset som hon gör på gatan eller var det nu sker.
Hellre då med en "sittning" hos henne.
Men bra är hon!
Tur jag spelade in det på DVD,n , så jag kan titta på det igen :-)
Faschinerande som vanligt! Men jag tyckte inte om hennes sätt mot kvinnorna i butiken, dessutom läste hon väl av ena kvinnans bror utan hans tillåtelse`?
Mannen i garaget skulle man kanske velat veta mera om… men men… Fattar inte varför jag ska vara så kritisk…

Såg det för första gången och det var orginellt. Kan väl oxå tycka att dt där med att hoppa på folk sådär är väl lite nja….men men… Personligen är jag annars rättså trött på alla mediala program då de ofta får dem från andra sidan att framstå som skrämmande och så…Klart det beror ju mycket på vilket medium det är och så. Men just när de skrämmer upp människan med otäcka andra är inte min melodi =)
Jag tycker hon är väldigt duktig , men lite väl burdus. Men det är ju som så, att i andra länder har dom olika stilar, och det finns det ju i och för sej här oxå. Här är väl dom flesta mer försiktiga och det tycker jag är bra.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.