Dagens Ros!
dagens ros,den vill jag ge till bl.annat till Elisabeth här .Men även för Cristine här______(hon som har skänkt så mycket fina böcker till än del av oss här.)
Ja den rosen till Cristine skriver jag under på! Jag fick mina böcker snabbt och de var i jättefint skick!

Jag vill ge dagens ros till min fantastiska granne som är så himmla go ,, komm och väkte mej i morse och bjöd mej på frukost..mmmmmmm den godaste frukosten hon viste precis vad jag tyckte om rödbetsallad och köttbullar och tomater och ägg
mmmmmm vilken underbar granne man har tack tack tack så mycket just precis vad jag behövde och en kopp kaffe till det och ett fantastisk bra samtal

Tack! Skickar en ros och kram tillbaka till dig! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vill ge en stor fång rosor till Elisabeth och tacka för idag.. Kan du hälsa och ge en ros till kvinnan..du vet vem..Det värmde att höra det hon sett och så..Luddigt men ja du vet Elisabeth…
Kram från lilla mej =)

#4 Tack vännen! Saknar dig redan, men vi ses om ett par dar igen
Jag hälsar henne med en kram och en ros men du kan göra det jälv också
Hon heter Thinka här på forumet 
Kramar!!!!
Elisabeth

Jag skulle vilja ge en ros till alla och envar, eftersom alla är unika.
*fritt fram att ta en ros*
Tack, jag blir så förlägen… vet inte vad jag ska säga. Kramar, stora kramar. Cristine
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jamen det var ju smart Elisabeth om man nu hade kunnat *s* Fattar inte det där med att man inte kan skriva till alla..varför har folk bergränsad tillgång???? Skriver man inte bara sånt som folk ska få läsa? Det men inte vill dela skriver man väl inte lr är jag trög???
…..En ros till Thinka…. @>->->--

#8 Hahaha nej du är inte trög!!!! Du har rätt, en del har begränsat tillgången till sina sidor. Nej man skriver ju inte heller ut allt på ett öppet forum, bara det man vill dela. Jag ringer dig sen så ska du få mer info om hur det fungerar ;)
Kram!
Elisabeth