Glädje & inspiration 6/3
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Solen som skiner och värmer och att jag är hundvakt till världens goaste vovve :)
Jag gör helg om någon timme, har lediga fredagar… eller rättare sagt så är jag pensionär på fredagarna
Det händer så mycket nytt i mitt liv, både med allt runt det övernaturliga och med den hemflyttande dottern, så jag längtar verkligen efter mina lediga dagar.

Här är det fullspeckat schema med alla möten man ska hinna med när man är på besök. Nu sticker jag iväg några timmar till min vän Marie som jag inte har träffat sen oktober :)
Här är det solsken och nu visar mätaren på 9+ 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har spenderat halva dagen i skogen Härligt!! *L*

jag ska byta bil idag tror jag….från en stor tung mercedeskombi till en mindre lättare mojäng….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Solen skiner o jag är bara glad idag…det räcker långt för mig
kramar om er där ute
Mi son,hans flickvän och jag har suttit flera dagar för att göra en Svensk hemsida till en Sydamerikansk Organisation som ska rädda infödingar som blivit utan skog, och idag är jag jättelycklig för jag har gjort klar min del
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jag är glad för att min man bara har en kursdag kvar innan han kommer hem till oss. Tänk att en vecka kan gå så fort…och solen skiner även i värmland 9+ och barnens kläder är fulla av lera
då är det vår!!!!
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Vårstädar,sol ger energi
Jag och min dotter beställde en balklänning idag till hennes student. Den blev på tok för dyr och kommer gräva ett djupt dike i ekonomin men jäsiken…….inte ett öga torrt……..
+
!
Hur i hela fridens namn ska det inte bli på baldagen när jag redan grinar och har mig utanför en provhytt.
Jobbat bort en massa som jag inte har hunnit med och slapp ta med jobb hem ikväll igen.

Haft besök av min vän Elisabeth .. Haft en undran och hon kom med svaret..Tack vännen.. Alltid lika kul att träffa henne, tyvärr blir det inte så ofta….Saknar dej vännen… *kramar om*