LÄSKIGT! RUM 227
Jag är sjukskriven efter en allvarlig fotoperaton. Innan operationen jobbade jag extra på ett äldre & korttidsboende som är byggt 2000. På vån 2 var de kortis demensboende och fast demensboende (a och b), På vån 3 var det bara korttidsboende och på vån 4 var de fast boende. Huset har sammanlagt 60 platser.
På våning 3 har det skett mest dödsfall men där är det mest harmoni.
På våning 4 är det vissa rum som är riktigt jobbiga och tvättstugan och kök på detta plan är verkligen besökt. En del av nattpersonalen går inte dit själv.
Men så på våning 2. På speciellt rum 227 är ett mycket speciellt rum. Jag är tvungen att be till Gud varje gång jag går in där. Det är ingen som avlidit där inne men däremot alla som bott där inne har varit mycket speciella. De lider av demens men har syner som små vättar som friar till dem. De dras i lådor då ingen bor där och de är mycket obehagligt. Man skulle kunna ge mig alla pengar i världen och jag skulle aldrig SOVA en natt i de rummet.
En dagpersonal tog dit en väninna som kan såndant här med ev utdrivning. Hon berättade att de var mycket energier där och hon vågar ej stå för konsekvenserna om hon börjar med utdrivningen.
Jag vet att de finns platser man bara ska låta vara och kanske är det så att detta rum är sådant!
På en karta för den aktuella staden på denna plats låg de bondgårdar och troligen är de energier kvar från den tiden…
Jag har jobbat på flertalet boenden under åren men detta rum… USCH!
Hej där..
Har varit med om en liknande händelse,, jobbade på ett grupp boende,, två våningar med tio lägenheter på varje våning,, men just en lägenhet på andra våningen,, var jag INTE välkommen ensam,, kom jag med någon var de helt okej,, men gick jag dit själv,, första steget innanför dörren,, så blev jag stel.. fick ångest liknande symtom,, samt bilder som flackade i närhinnan,, ( typ att personen som bodde där låg död),, jag kom alltså inte in mer än högst 1 meter,, o kom jag så pass långt höll jag på o svimma,, lustig känsla,,

Usch vilken otäck känsa!!! Förstår din rädsla. Men du hade kollegor som kan gå in där då. Här är de flesta av personalen som märker av just 227 energi mer eller mindre och de finns personal som vägrar jobba på detta plan pg av detta rum!
ja jag har kollegor som kan gå in där,, men dom har oxå känt obehag,, men inte lika starkt som jag,,

FLYTTAR UPP!

upp VARNING
Oj, vad spännande det skulle vara att sova där en kväll!!!

Oj man skulle kunna få betala mig miljoner och jag skulle ALDRIG SOVA DÄR… Man skulle ge sig på att driva bort de som är där men de är alldeles för mycket och man vågar ej göra de pg av konsekvenser de kan bli…

Flyttar upp…. Det skrämmande är att de medium som var där inte våga ta ut de som var för den kunde ej stå för konsekvenserna som kunde inträffa…

På ett handikappboende där jag brukar jobba har dom ett rum som är tvättstuga/personalrum. Jag vägrar att gå in där ensam när jag jobbade natt. Så otroligt obehagligt! Jag kan lova att sängen där inne aldrig blir använd till att vila på av någon i personalen.
Om ni vill få bort dem, kan ni ju kanske kontakta "det okända" som tv4 plus har…
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Kan ju även vara så att mediumet inte "vågade" pga att hon inte visste hur man skulle göra lr var osäker….Med rätt kunskap kan man hjälpa alla över oavsett..Det är iaf min övertygelse. Har själv hållit på med sånt en gång i tiden så…..Å sen är det ju så att oftast så är det nån som vill ha kontakt och kanske på sitt egna sätt då för liv och så…..Låter mer som om det där mediumet var en liten dramaqueen…igen okunnig. Gör ju inte rummet bättre om hon skrämmer upp människor genom att säja sådär kan väl jag tycka. Man kan ju undra vad hon menar men att det kan bli konsekvenser…*thinking*…