God Morgon!
Kylan på nätterna håller i sïg,himlen är blå och snart tar solen över!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon Cristine och ni andra! I dag bjuder Östersund på något varmare väder, runt noll kändes det som. Gregorimarknaden drar igån här i dag, och knallarna får det inte så kallt om öronen i dag….
Godmorgon alla, här är soligt och några plusgrader, härligt!
Mooorning *trött*
Godmorgon,, en till som är trött idag, räcker att titta ut på regnet hua. Ha en bra dag på er

Godmorgon! Regn,regn,regn…

God Morgon alla!
Snöslask ute, sol har dock utlovats av SMHI 
God morgon på er alla!

Morron i snöslasket….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

God Morgon alla!
Gomorron sol 

Gomorron! Här är det sol och några plusgrader, ska njuta av vårvädret innan jag åker hem till vintern igen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Duggregn och +6,6
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godförmiddag…sol och varm i dess sken gör själen glad…ha en bra dag gott folk!

God förmiddag! Här hos mig visar termometern på 13+ och solen skiner helt underbart. Det är dock en hel del spridda småmoln lite varstans på den blå himlen. Snön som föll i går kväll har redan tinat bort.
¤ Ha en underbar dag ¤
Åh vad roligt det skulle vara att få gå på marknaden i Östersund. Jag har aldrig varit där.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God förmiddag. Här är det solsken men kallt. Katterna vill ut och äta gräs. Själv skall jag ta det lugnt, har inte sovit i natt.
#16 Kom hit då Du får väl tvinga i väg SEV på en tur kanske… istället för den där semlan du inte fick…
Men åk inte hit i dag, det blåser halv storm på torget så det är dålig mysfaktor…